Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: problem z funkcją mail() na serwerze home.pl
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Willaim
Witam!
Mam mam problem z kodem, który działa już na trzech różnych serwerach a na home.pl nie...

1. <?php
  2. $headers = 'From: Nowe ogloszenier\n';
  3. $headers .= "Mime-Version: 1.0r\n";
  4. $headers .= "Content-type: text/html; charset=ISO-8859-2r\n";
  5. $headers.="Content-Transfer-Encoding: 8bitr\n";
  6.  
  7. $do = 'ja@ja.pl';
  8. $temat = 'Wpisano nowe ogłoszenie';
  9. $tresc = 'Treść HTML';
  10. $temat=iconv("UTF-8","ISO-8859-2", $temat);
  11. $content=iconv("UTF-8","ISO-8859-2", $tresc);
  12. mail ($do, $temat, $tresc, $headers);
  13. ?>

Efekt:
  1. qmail-inject: fatal: unable to parse this line: From: Nowe ogloszenie\r\nMime-Version: 1.0

Pomóżcie mi bardzo ładnie proszę bo jestem w tym ciut zielony...
sowiq
Jeśli dobre zrozumiałem, to chodzi o to, że musisz w nagłówku 'From' podać adres e-mail. Zobacz: Example #2 Sending mail with extra headers.
Willaim
częściowy sukces ;]
zamieniłem odpowiednią część kodu na
  1. <?php
  2. $headers = 'From: aaa@aaa.pl' . "r\n";
  3. ?>
i wysłał mail.
Niestety w złym formacie sciana.gif

mail który dotarł:
Content-type: text/html; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-O2-Trust: 2, 69
X-Antivirus: avast! (VPS 090618-0, 2009-06-18), Inbound message
X-Antivirus-Status: Clean

Treść ogłoszenia:<br>zzzz<br>
Twoje ogłoszeniezzz<br>
UĹźyj linkĂłw:<br>
<a href="">Aby zaakceptować</a><br>
<a href="">Aby usunąć</a><br>

Jak widzicie nie rozpoznaje formatu HTML i kodowania
Godziny straciłem zanim napisałem ten kod a tu się okazuje że znowu problemy... HELP!
sowiq
Cytat(Willaim @ 19.06.2009, 02:23:35 ) *
Godziny straciłem zanim napisałem ten kod a tu się okazuje że znowu problemy... HELP!
To może warto się zastanowić nad innym zajęciem? smile.gif