Jako, że to mój pierwszy post na tym forum chciałam się z Wami przywitać. Jestem baaaaardzo początkującą programistką.
Mój szef dał mi takie wspaniałe zadanie premiowe. Stworzyć generowanie pdf do systemu, który już ja sama stworzyłam. Jest to system rejestracji czasu pracy pracowników. Mój problem jest następujący. Mam listę pracy danego pracownika w formie do wyboru zestawienia bądź szychtownicy
tak wygląda zestawienie:

a tak szychtownica

Wszystkie dane brane są z bazy mssql.
Mam pod listą, przed listą, obok listy, gdziekolwiek wsadzić guzik/link do generowania pdf. Kod pliku z obrazka:
<form name="pracownik_szczegoly" method="post"> <select name="lista"> </select> $zapytanie = "select imie,nazwisko from osoby where praid=" .$_REQUEST['user']."and dbo.ymd(".$_SESSION['rok'].",".$_SESSION['miesiac'].",1) between dataod and datado"; $wynik = mssql_query($zapytanie, $polaczenie); echo "<b><p>"; PokazWynik1($wynik); echo "<br>Rok: ".$_SESSION['rok'].","."Miesiąc: ".$_SESSION['miesiac']; if(isset($_POST['lista']) && $_POST['lista']==2) { $zapytanie2 = "exec szychtownica '".$_REQUEST['user']."','".$_SESSION['rok']."','".$_SESSION['miesiac']."'"; $wynik2 = mssql_query($zapytanie2, $polaczenie); PokazWynikSzczegoly($wynik2); } elseif (isset($_POST['lista']) && $_POST['lista']==1) { $zapytanie1 = "exec pracownikmiesiac '".$_REQUEST['user']."','".$_SESSION['rok']."','".$_SESSION['miesiac']."'"; $wynik1 = mssql_query($zapytanie1, $polaczenie); PokazWynikSzczegoly($wynik1); } else { $zapytanie1 = "exec pracownikmiesiac '".$_REQUEST['user']."','".$_SESSION['rok']."','".$_SESSION['miesiac']."'"; $wynik1 = mssql_query($zapytanie1, $polaczenie); PokazWynikSzczegoly($wynik1); }?> </form> <form name="pdf" method="post" action="generuj.php"> <input type="submit" name="pdf" value="pdf"> </form>
kod pliku generuj.php