Na początku chcę poinformować, że nie jestem programistą. Czasami zrobie jakąś stronę ale raczej na zasadzie prób i błędów - jak coś się uda i się sprawdza to trzymaj się tego. Programowanie mi nie idzie więc...
Po nudnym wstępie przedstawię swój problem.
Oczywiście rozwiązania szukałem wcześniej w internecie ale są ogólniki z których nic logicznego wyciągnąć nie potrafię.
Zrobiłem stronę we flash'u, w której znajduje się formularz do wysyłania maili bezpośrednio ze strony.
Kiedyś zastosowałem w innej stronie (także flash) ten sam formularz i z wysyłaniem wiadomości problemów nie było. Strona była na serwerze kei.pl. Maile dochodziły bez problemu.
Po jakimś czasie przyszedł czas na nastepną prostą stronę we flash'u. Tym "Wiadomości nie wysłano - spróbuj ponownie".
Gdzieś wyczytałem, że może byc problem z funkcją mail() i trzeba będzie zastosować funkcję sendmail(). Napisałem do administracji Interii i w odpowiedzi dostałem taki komunikat:
"Witam,
Proszę skorzystać z funkcji sandmail. Ścieżka do sendmail:
/usr/bin/sendmail.
"
Wszystko fajnie ale gdzie to trzeba wpisać? próbowałem różnych opcji (może nawet i idiotycznych) ale nic pozytywnego się nie wydażyło.
Może ktoś w szanownych forumowiczów miał by jakiś pomysł?
No i najważniejsze - poniżej kod źródłowy z pliku flash oraz z pliku php.
Plik flash: