Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Syntax error on line 1 w krasnal serv
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW > Apache
yabasko
mam problem, wyskakuje blad tak jak w temacie, dodatkowo

Invalid command 'Root#', perhaps mis-spelled or defined by a module not included

ps. jestem zielony, ale szukalem odpowiedzi i nie moge rozwiazac tego problemu
erix
A grzebałeś coś w pliku? snitch.gif
yabasko
tak, ale wczesniej byl blad w linii 61 ale nie bylo tego bledu. Znalazlem gdzies temat z tym bledem w linii 61 i zrobilem tak jak tam i pomoglo, ale pojawil sie inny...
erix
Heh, wróżenie z fusów?

Przeczytaj sobie to, co mam w stopce na czerwono, z łaski swojej.
yabasko
erix
A nie możesz po prostu tego pliku załączyć...?
yabasko
klik
conel
Witam.
Wywal pierwszą linie z tego pliku konfiguracyjnego, lub ją po prostu obejmij komentarzem.
Wszystko zresztą masz napisane jak byk w błędzie sypanym przez apache.
yabasko
A czy ten cyrk z bledami sie skonczy kiedys?
Teraz kolejny bląd.

Plik z httpd wyzej.
erix
Zainstaluj zwykłego Apache'a, a nie jakiegoś krasnala.

To staroć, jest tyle innych pakietów, do tego aktualnych.
conel
Ręce opadają po prostu.
Człowieku, zadaj sobie pytanie na co Ty instalujesz serwer httpd? Programowanie? Jak chcesz cokolwiek pisać w PHP, jak nie potrafisz odczytać prostych błędów, a w PHP wyglądają podobnie?

Wyjaśnienie błędu:
Masz napisane wyraźnie, że chodzi o linię 1096. Edytujesz konfigurację, szukasz linii o numerze 1096 (nie, nie licz - użyj edytora, który powie Ci na której linii obecnie jesteś). Dalsza treść błędu mówi, że jakiś tam katalog nie istnieje (podstawy angielskiego). W tej linii masz pełną ścieżkę do tego katalogu, czyli "c:/usr/sesje". Masz teraz dwa wyjścia, albo zmieniasz na istniejący katalog, albo tworzysz na dysku C katalog usr, a w nim katalog o nazwie sesje.
Tyle.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.