Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php]problem z header
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
p.t.
Proszę o pomoc, gdyż jestem początkujący ... mam skrypt który odpowiada za pobranie danych z formularza a następnei umieszczenie ich w bazie, ponieważ jeśli po dodaniu danych do bazy użytkownik użyje opcji odśwież w przeglądarce to po raz kolejny dodaje te same dane do bazy, chciałem tego uniknąć przenosząc użytkownika w inne miejsce strony gdzie uzyska komunikat o dodaniu danych do bazy ale po odswiezeniu strony nie bedzie dublował wpisów w bazie ... jednak mam problem z "header"

1. <?php
  2. ...
  3. if(!$blad) {
  4. include("tabele/email.php");
  5. include("funkcje/iso.php");
  6. include("polaczenie/mysql_c.php");
  7. $zapytanie = "INSERT INTO $mysql_tabela (id_email,imie_nadawca,email_nadawca,tresc_nadawca) VALUES ('','$imie_nadawca','$email_nadawca','$tresc_nadawca')";
  8. $idzapytania = mysql_query($zapytanie);
  9. header('location: <a href="http://www.cos.pl/cos/wiadomosc_wyslana.html&#39%3b%29;" target="_blank">http://www.cos.pl/cos/wiadomosc_wyslana.html');</a>
  10. //echo '<font color="#299BE2">wiadomość została wysłana, dziękujemy ...</font>';
  11. } else {
  12. echo $blad_txt;
  13. echo '<br>wiadomość nie została wysłana, aby wysłać wiadomość wróć do formularza i popraw błędy ...<br><br>'; ?><a href="java script: history.back()"><font color="#299BE2">powrót do formularza</font></a>
  14. <?php
  15. }
  16. ?>

i wyskakuje błąd:
  1.  
  2.  
  3. Warning: Cannot MODIFY header information - headers already sent BY (output started at /home/cos/public_html/cos/wyslij_wiadomosc.html:7) IN /home/cos/public_html/cos/podstrony/wyslij_wiadomosc.html ON line 76

czyli wskazuje na header ...

co robię źle?
phpion
Poszukaj - najpopularniejszy błąd na forum!
p.t.
hmm kombinuje na wszystkie sposoby i nic ... może jednak mała podpowiedź?
Spawnm
Było setki razy , poszukaj.
Temat zamykam.