Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][CSS][PHP]Pomoc w przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
seba8719
Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem tego forum wiec jesli skonstułowałem swoją wiadomosc to przepraszam ale zalezy mi na czasie zeby na rozmowie kwalifikacyjnej i nie mam czasu na czytanie regulaminu jestem studentem informatyki i raczej jesli chodzi o zajecia to sie obijalem ale jako takie pojecie mam wiec ide na rozmowe na stanowisko programisty php wiec czego moge sie spodziewac?prosze o szybkie odpowiedzi
thek
Teoretycznie? Wszystkiego smile.gif W praktyce zapewne będą sprawdzać Twoje umiejętności programowania. Jakieś zadanko Ci strzelą do rozwiązania, zapytaja o to jak byś rozwiązał jakiś problem algorytmiczny, jakich funkcji byś użył. Możliwe, że jakieś zapytanie do bazy napisać mając określoną strukturę tabel.

A tak od siebie to dodam, że jak się nie chciało uczyć to potem w tydzień zaległości nie nadrobisz, a co dopiero mówić o 1-2 dniach. Zresztą nawet jeśli Cię przyjmą, to zobaczą że umiesz niewiele i wylecisz. Właśnie z powodu takich leni są z reguły 3 miesiące próbne, by odróżnić programistów od "pogramystów" smile.gif

Zacytuje tylko kabaret Tey: "Nie chciało sie nosić teczki? Trzeba nosić dziś woreczki..."
luck
Jeśli jesteś dobry w tym czego oczekiwali w ogłoszeniu to nie masz się czego obawiać. Zazwyczaj pytają o używane technologie, bazy danych, frameworki których używałeś itp. Pewnie będą też ciekawi jakiego rodzaju projekty realizowałeś wcześniej. W żadnym wypadku nie chcę być złośliwy, ale jeśli już na starcie nie masz pojęcia o co mogą Cię zapytać, to radzę się zastanowić czy w ogóle warto wybierać się na taką rozmowę. Prawdziwe umiejętności zweryfikuje praktyka i okres próbny.
seba8719