Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JS] Dynamiczna zmiana tła strony z zapamiętywaniem
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX
PiotrN
Chciałbym udostępnić na stronie użytkownikom zmianę koloru tła. Znalazłem rozwiązanie z select i chciałem to przerobić na takie kolorowe kwadraciki obok siebie - w divach (20x20px). Po kliknięciu na div zmienia się kolor tła i zostaje on zapamiętany - przez cookie. Nie znam się na javascript. Domyślny kolor np. czerwony.

1. <select onchange="java script:document.bgColor=this.value;">
  2. <option value="#FFFFFF">Biały</option>
  3. <option value="#000000">Czarny</option>
  4. <option value="#FF0000">Czerwony</option>
  5. <option value="#00FF00">Zielony</option>
  6. <option value="#0000FF">Niebieski</option>
  7. </form>
wookieb
google -> javascript onclick
google -> javascript cookies

PiotrN
Szukałem, próbowałem i nic sadsmiley02.gif
Bardzo proszę o pomoc.
wookieb
Cytat(PiotrN @ 6.08.2010, 17:18:23 ) *
Szukałem, próbowałem i nic sadsmiley02.gif

Sorry ale sprawdziłem podane słowa kluczowego i JEST tam wynik tego czego szukasz więc czytać nie bedziemy Cię uczyć.
thomson89
Polecam podstawy JavaScript'u. Poczytaj, choćby tu. Potem wykorzystaj to co powiedział ~wookieb.

Całość trudności sprowadza się do tego że (chyba) boisz się js. Bo nawet, w googl'ując trochę po tych dwóch funkcjach, wiedziałbyś że jest to proste i nawet z gotowych przykładów coś byś sklecił.
#luq
Tak btw. ja od razu pokusił bym się o załadowanie całego osobnego pliku css po kliknięciu na kwadracik, później możesz to rozbudowywać winksmiley.jpg
PiotrN
Cytat(wookieb @ 6.08.2010, 21:27:05 ) *
Sorry ale sprawdziłem podane słowa kluczowego i JEST tam wynik tego czego szukasz więc czytać nie bedziemy Cię uczyć.

Bez tych złośliwości

@#luq dzięki
1010
tutaj masz identyczny przykład do tego co szukasz
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.