Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt powodujacy wyskakiwanie komunikatu
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Qentinios
Witam

Jestem początkujący w php i html. Stworzyłem własna stronę, korzystałem jednak z gotowego szablonu.
Niedawno odkryłem, że na internet explorerze, zarówno 6 jak i 8 występuja błędy blinksmiley.gif . W innych przeglądarkach wszystko działa bez zarzutu.

I tutaj moja prośba. Potrzebuje skrypt, który jeżeli użytkownik korzysta z ie, wyrzuci komunikat o treści:

"Twoja przeglądarka to IE! Zalecane jest korzystanie z Mozilli, Chrome lub Opery, ponieważ na Internecie Explorerze występują różne błędy, które uniemożliwią ci np zalogowanie na konto."
[Przycisk OK]

Podejmie się tego ktoś? worriedsmiley.gif
Fifi209
To masz źle napisaną stronę, uciekanie się do tego typu "komunikatów" jest nieprofesjonalne.

To tak jakbyś chciał wjechać na parking, a stróż powiedziałby Ci że tylko dla benzyny. winksmiley.jpg
outsider
get_browser
Qentinios
To co proponujesz? wstydnis.gif Szablon wybrałem dlatego, że mam strone serwera pewnej gry i ten ma dużo możliwości, których w innych nie znalazłem. Jeżeli chcesz mogę podać link party.gif

up

Dzięki poczytam i coś pobrubuje
Mephistofeles
Rozumiem niewspieranie IE6, ale od 8 w górę to całkiem znośna przeglądarka i nie warto jej od tak wykluczać.
dziadeek
Użyj komentarzy warunkowych laugh.gif
  1. <!--[if IE]>
  2. Kod znajdujący się między tymi znacznikami zobaczy wyłącznie IE
  3. <![endif]-->
  4.  
  5. <!--[if (IE 5)|(IE 6)] >
  6. Tylko IE6 i IE5
  7. <![endif]-->

Analogicznie roisz do innych wersji. Ale zamiast olewać kochany Microsoft poszukaj rozwiązań by ominąć problemy. biggrin.gif
Qentinios
Dzieki. Problem Rozwiazany. rolleyes.gif
Majzok
Polecam także używania doctype
http://htmlhelp.com/tools/validator/doctype.html
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.