Na wstępie zaznaczam, że dopiero się uczę i jestem bardzo początkującym PHPowcem (z góry przepraszam prawdziwych PHPowców, jeśli czują się urażeni, że takim mianem się określiłem). Ale do rzeczy...
Założyłem stronę na bezpłatnym hostingu cba.pl, popisałem trochę skryptów, wszystko działa idealnie. Zdecydowałem się przenieść na płatny hosting, zamówiłem domenę - wszystko cacy. Do czasu...
Wgrałem wszystkie pliki i katalogi bez wprowadzania jakichkolwiek zmian na nowy serwer, zmieniłem jedynie plik zawierający dane dostępu do hosta i bazy danych.
I nagle...
Problem 1:
W lewej kolumnie gdzie wyświetlam wyniki ukazue się info:
Warning: mysqli_close() [function.mysqli-close]: Couldn't fetch mysqli in /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/index.php on line 23
Zdziwiło mnie to niezmiernie tym bardziej, że zaraz obok mam drugą kolumnę, też wyświetlającą wyniki i tam wszystko jest OK.
Problem 2:
Strona główna działa ok, do momentu kiedy próbuję się zalogować. Jak wpiszę złą parę username - hasło to tak jak należy - nic się nie dzieje. Jak wprowadzam poprawne dane (przynajmniej wiem, że połączenie z DB działą

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/header.php:3) in /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/login.php on line 42
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/header.php:3) in /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/login.php on line 43
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/header.php:3) in /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/login.php on line 44
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/header.php:3) in
/home/blabla/domains/blablabla.pl/public_html/login.php on line 48