Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Stopka
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Frager
Witam,
Mam mały problem, nie znam się na php ani trochę. Ale przerabiam pewną stronę ( grafikę itp.itd.) i treść jest w php. I jak mam stopkę (napis) w index.php to potem jak kliknę na hiperłącze to napis znika a w linki jest np. index.php?class=0. Może ktoś mi pomoże aby ta stopka ciągle była na swoim miejscu. Link do tej strony to www.siec-karna.pl/statt/ Jak klikniecie np. na wszyscy to już stopki nie będzie tego napisu smile.gif Wiem, że na razie kod niedopracowany ale proszę o pomoc.
mlawnik
Ze stopką nic się nie dzieje, ja tam tylko widzę same warningi.

EDIT: Sory, nie doczytałem.

Kod byś łaskawie dał?
angel2953
Cytat(Frager @ 15.05.2011, 21:30:49 ) *
Witam,
Mam mały problem, nie znam się na php ani trochę. Ale przerabiam pewną stronę ( grafikę itp.itd.) i treść jest w php. I jak mam stopkę (napis) w index.php to potem jak kliknę na hiperłącze to napis znika a w linki jest np. index.php?class=0. Może ktoś mi pomoże aby ta stopka ciągle była na swoim miejscu. Link do tej strony to www.siec-karna.pl/statt/ Jak klikniecie np. na wszyscy to już stopki nie będzie tego napisu smile.gif Wiem, że na razie kod niedopracowany ale proszę o pomoc.

To zajrzyj w źródło strony to zobaczysz, że błąd połączenia z mysql powoduje, że strona nie generuje się do końca
Frager
Warringi są ponieważ skrypt nie jest podpięty pod żaden serwer gier oraz bazę danych. Że nie mam serwera aby podpiąć więc nie mogę sprawdzić dokładnie czy strona działa poprawnie. Zaraz u siebie podepnę pod bazę danych i część błędów zniknie. Oraz już daję całą stronę smile.gif

Ściągnij kod V
https://rapidshare.com/files/1223957704/statt.rar
mlawnik
No taa, nie dość, że nie ma środowiska testowego, to jeszcze kod na rapidshare dał...

A ja już wykorzystałem dzisiejszy limit...
Frager
Może teraz ktoś mi pomoże questionmark.gif
mlawnik
A podlaczyles sie do bazy i serwera gry?
Jesli nie, zrob to i wroc pozniej.