Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Użytkownicy online na podstawie ostatniej aktywności zapisanej w MySQL
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
KamilSala
Siemka ^^
Jestem Nowy w PHP moja wiedza opiera sie tylko na edycji, i proszę was o pomoc ze statusem użytkowników online na podstawie zapisanej daty ostatniej aktywności.

Mam baze o nazwie player
a w niej tabale o nazwie player
i w tej tabeli sa kolumny:
player , last_play

Last play jest w formie takiej:
Kod
2012-01-31 16:52:39

natomiast kolumna player w takiej:
Kod
kamil

chcę aby na stronie wyświetlało:

Aktywani w ciągu ostatnich 10min: kamil

Możecie mi pomóc ?

mam to ale to wyswietla ilosc osób

$exe = mysql_query("SELECT COUNT(*) as 'count' FROM player.player WHERE DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 10 MINUTE) < last_play;",$sqlServ);
$player_online = mysql_fetch_object($exe)->count;
Kshyhoo
Tak łatwo nie ma. Masz przykład, dostosuj sobie:
  1. // pokazuje zalogowanych
  2. function zalogowani()
  3. {
  4. $i = 0;
  5. mysql_query("DELETE FROM zalogowani WHERE data<DATE_SUB(NOW(),INTERVAL 5 MINUTE)");
  6. $wynik2 = mysql_query("SELECT * FROM zalogowani ORDER BY login");
  7. if ($wynik2) {
  8. while($dane2 = mysql_fetch_assoc($wynik2)) {
  9. if (++$i>1) echo ", ";
  10. echo "{$dane2['login']}";
  11. }
  12. }
  13. }
  14.  
  15. // zapisuje zalogowanych
  16. function zapisz_login()
  17. {
  18. if ($_SESSION['user']['login']) {
  19. mysql_query("REPLACE INTO zalogowani SET login='{$_SESSION['user']['login']}', data=NOW()");
  20. }
  21. }
  22.  
  23. // WYWOŁANIE
  24. //zapisuje zalogowanych:
  25. zapisz_login();
  26.  
  27. // pokazuje zalogowanych:
  28. zalogowani();
KamilSala
Jak już pisałem umiem tylko edytować nie wielki skrypty, sam nic nie napisze a to jest mi baaardzo potrzebne, może mi ktoś podać chociaż jakis szablon rolleyes.gif
Kshyhoo
Przecież podałem kompletny kod, musisz tylko dopasować do własnych potrzeb. Gotowca nikt Ci nie da.
KamilSala