wezyrno
29.03.2012, 14:39:50
Robię poruszanie do gry 2D i w obecnym stanie mogę przemieszczać się postacią z dowolną szybkością.
Czy jest możliwym zrobić w js tak aby po wykonaniu danej funkcji następnym razem można było ja wykonać np. po 1 sekundzie?
wezyrno
29.03.2012, 14:43:04
znam tą funkcje i umiem ją wykorzystać tylko do opóźnienia wykonania funkcji lub ustaleniu czasu trwania, co nie rozwiązuje mojego problemu
Sky_walker
29.03.2012, 14:45:28
Nie rozwiązuje?
Moim zdaniem rozwiązuje

Jeśli chcesz to możesz pobawić się
SetInterval(); ale chyba z timeoutem będzie prościej jeśli chodzi o tylko jedno ponowne wykonanie
Crozin
29.03.2012, 15:07:11
Tworzysz sobie obiekt z jedną funkcją oraz jedną właściwością - czasem ostatniego wywołania funkcji. Funkcja natomiast ma następującą budowę:
1. Sprawdzasz czy różnica aktualnego czasu i czasu zapisanego w zmiennej jest mniejsza niż jedna sekunda.
2. Jeżeli tak, kończysz działanie funkcji.
3. Jeżeli nie, zmieniasz wartość funkcji (zapisujesz w niej aktualny czas) i wykonujesz właściwą zawartość funkcji.