Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Problem - Notice: Undefined index
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
jero79
Witam
Nie znam się kompletnie na PHP mam do ukończenia do końca tygodnia stronę internetową, a gość który mi ją przygotował jest na urlopie.
Czasami przy wprowadzaniu danych na stronę wyskakuje mi taki oto błąd:

( ! ) Notice: Undefined index: text in /home/mjerominek/domains/acteongroup.com/public_html/pl/eternity/modules/text/index.php on line 44
Call Stack
# Time Memory Function Location
1 0.0026 1545100 {main}( ) ../index.php:0
2 0.0289 1755772 module->load( ) ../index.php:106
3 0.0312 1776940 include( '/home/mjerominek/domains/acteongroup.com/public_html/pl/eternity/modules/text/index.php' ) ../module.class.php:29
[/b][/b]

Poniżej wklejam to co znajduje sie w pliku index.php

1. <? /* Bartosz_Szczecinski btm@anfo.pl 20070810 0.6 1 */ ?>
  2. <?
  3.  
  4. require_once(dirname(__FILE__).'/api.class.php');
  5.  
  6. $text = new text();
  7.  
  8. if(!isset($_REQUEST['text']['type'])) $type = 'final';
  9. else {
  10. if(isset($_REQUEST['text']['type']['final']) && !empty($_REQUEST['text']['type']['final'])) $type = 'final';
  11. else if(isset($_REQUEST['text']['type']['wip']) && !empty($_REQUEST['text']['type']['wip'])) $type = 'wip';
  12. else if(isset($_REQUEST['text']['type']['backup']) && !empty($_REQUEST['text']['type']['backup'])) $type = 'backup';
  13. }
  14.  
  15. if(isset($_GET['delete'])) {
  16. $text->delete((int)$_GET['delete']);
  17. }
  18.  
  19.  
  20. if(isset($_POST['text'])) {
  21. if($type == 'backup' && !isset($_GET['source'])) {
  22. $content = $text->createBackup(array(
  23. 'editor' => $_SESSION['user_id'],
  24. 'text' => $_POST['text']['text'],
  25. 'module_id' => $_GET['module'],
  26. 'type' => 'backup'
  27. ));
  28. $_GET['source'] = $content['id'];
  29. }
  30. else {
  31. if(isset($_GET['source']) && $type != 'final') {
  32. $content = $text->update(array(