Maciek316
25.11.2012, 18:08:30
Witam, mam problem, otóż po 1 kroku moja postać zatrzymuję się i nie chcę iść dalej.
Demo:
http://game-test.eu5.org/ninja/dane do logowania:
-admin
-admin
W firebugu możecie zobaczyć źródło mapki, mam nadzieję że znajdziecie rozwiązanie.
Monter08
25.11.2012, 18:19:12
Pogubiłeś się w własnym kodzie? : )
Maciek316
25.11.2012, 18:40:56
Mniej więcej ;p
Do swojego kodu dodałem kilka gotowych funkcji i się zgubiłem.
IceManSpy
25.11.2012, 18:50:52
A probel nie leży tutaj:
if(ruch > 0) {
return;
} if(kierunek == 1) {
$("#info_map").load("?a=mapa&x=-1&y=0");
} else if(kierunek == 3) {
$("#info_map").load("?a=mapa&x=1&y=0");
} else if(kierunek == 2) {
$("#info_map").load("?a=mapa&x=0&y=-1");
} else if(kierunek == 4) {
$("#info_map").load("?a=mapa&x=0&y=1");
} else {
$("#info_map").load("?a=mapa&x=0&y=0");
} licz = 0;
} ruch = 1;
Jak wykona ruch, to potem nic nie zwraca. Skasuj tego 1. ifa i będzie ok.
Maciek316
25.11.2012, 18:57:26
Jeśli skasuje tego ifa, to po przytrzymaniu klawisza postać przeleci całą mapkę w 1 sekundę, a gdzieś pisali że to pewien rodzaj zabezpieczenia.
IceManSpy
25.11.2012, 19:30:44
A usunąłeś tego ifa aby to przetestować? Bo jak zmieniam wartość ręcznie to nie przeskakuje mi mapy tylko wykonuje ruch.
Maciek316
25.11.2012, 19:40:30
Spróbuj teraz, po przytrzymaniu klawisza postać będzie tak szybko zasuwała że...
IceManSpy
25.11.2012, 19:54:00
A bo to z klawiszami jest problem. To może dodaj interwał czasowy, żeby poczekał, tylko wtedy mozę byćten sam problem ale będzie opóźnienie.
Musisz wiec jeszcze dodać flag,ę, któa będzie usatwiać zmienną na wciśnięcie (które umożliwia tylko jeden ruch), a jak gracz puści klawisz, to ona się resetuje.
Maciek316
25.11.2012, 19:59:03
To dla mnie czarna magia, ledwo coś takiego potrafiłem poskładać, masz może jakieś przykłady/poradniki?
IceManSpy
25.11.2012, 20:18:13
Maciek316
25.11.2012, 20:25:29
Wszystkie na raz, czy wybrać 1?
IceManSpy
26.11.2012, 00:52:14
Musisz oprogramować wybrane zdarzenia. Zastanów się jak to ma działać i napisz to.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.