Jestem nowy na forum. Wcześniej radziłem sobie bez zadawania pytań, wystarczyło przeszukanie google, ale tym razem wymiękam...
Szukałem na wielu stronach, ale chyba nikt nie miał takiego problemu.
Chodzi o to, że tworzę formularz w php korzystający z phpmailera i wszystko działa świetnie, mimo tego, że mam pierwszy raz styczność z phpmailerem a w php jestem taki między zielonym a żółtym

Nie mogłem sobie poradzić ze sprawdzaniem czy wymagane pola zostały wypełnione, ale uporałem się z tym korzystając z js. Jeżeli ktoś ma sposób jak to zrobić w php to proszę też o pomoc

Najważniejsze: Pliki, które załącza użytkownik chciałbym ograniczyć do kilku formatów (dozwolone formaty: pdf, doc(x), xls(x), ppt(x), jpg), na tę chwilę formularz wyśle wszystko.
Chciałbym, aby tak jak pojawia się komunikat 'Wiadomość wysłano', lub 'Proszę podać poprawny adres email' pojawiał się też komunikat typu: 'Załączony plik jest niedopuszczalny' i wiadomość nie zostanie wysłana.
Proszę was bardzo o pomoc, bo już nie mam siły na to... Próbowałem wykorzystać coś takiego:
ale nic z tego nie wyszło...
Oto cały kod: