Mam 2 skrypty Logowanie i Rejestracje ,i mam parę pytań odnoście moich skryptów,jestem trochę początkujący

Teraz podam skrawki skryptów ,reszty nie trzeba.
1.Logowanie
<!-- strona --> <div class="cbox-ui cbox-title"><h2>Logowanie</h2></div> <div class="cbox-ui cbox-content"> <div class="clearfix"></div> <?php echo "<table align='center' cellpadding='40' cellspacing='40'><tr><td><a href=\"java script:history.back();\">Użytkownik nie istnieje lub podałeś złe hasło!</a></table></tr></td>"; }else{ require_once("ustaw/config.php"); $exec="*from authme where username='$userid' and Password=password('$password')"; if($rs){ $_SESSION["ID"] = $rs->id; $_SESSION["UserID"] = $rs->Login; $_SESSION["email"] = $rs->email; $_SESSION["vip"] = $rs->vip; }else{ echo "<table align='center' cellpadding='40' cellspacing='40'><tr><td><a href=\"java script:history.back();\">Użytkownik nie istnieje lub podałeś złe hasło!</a></table></tr></td>" ;exit; } }
2.Rejestracja