Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Logowanie+Rejestracja
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
ExtazyPro
Witam wszystkich użytkowników smile.gif.
Mam 2 skrypty Logowanie i Rejestracje ,i mam parę pytań odnoście moich skryptów,jestem trochę początkujący smile.gif
Teraz podam skrawki skryptów ,reszty nie trzeba.
1.Logowanie
  1. <!-- strona -->
  2. <div class="cbox-ui cbox-title"><h2>Logowanie</h2></div>
  3. <div class="cbox-ui cbox-content">
  4. <div class="clearfix"></div>
  5. <?php echo "<table align='center' cellpadding='40' cellspacing='40'><tr><td><a href=\"java script:history.back();\">Użytkownik nie istnieje lub podałeś złe hasło!</a></table></tr></td>";
  6. }else{
  7. require_once("ustaw/config.php");
  8. mysql_select_db("authme");
  9. $exec="*from authme where username='$userid' and Password=password('$password')";
  10. $result=mysql_query($exec);
  11. $rs=mysql_fetch_object($result);
  12. if($rs){
  13. $_SESSION["ID"] = $rs->id;
  14. $_SESSION["UserID"] = $rs->Login;
  15. $_SESSION["email"] = $rs->email;
  16. $_SESSION["vip"] = $rs->vip;
  17.  
  18. header("location: index.php");
  19.  
  20. }else{
  21. echo "<table align='center' cellpadding='40' cellspacing='40'><tr><td><a href=\"java script:history.back();\">Użytkownik nie istnieje lub podałeś złe hasło!</a></table></tr></td>"
  22. ;exit;
  23. }
  24. }

2.Rejestracja

1. <div class="cbox-ui cbox-title"><h2>Rejestracja</h2></div>
  2. <div class="cbox-ui cbox-content">
  3. <div class="clearfix"></div>
  4. <center>
  5. <?php
  6. include ("ustaw/database_cfg.php");
  7. ?>
  8. <html>
  9. <head>
  10. <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=SHA256" />
  11. <link href="CSS/Style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
  12. </head>
  13. <body>
  14. <center>
  15. <form action="?action=register" method="post">
  16. <font color="#black" size="2,3px">Login:<br><br> <input type="text" name="id" class='pole'><br>