Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Problem z systemem logowania
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
tasmman
Hej, jestem nowy w PHP i nie potrafię sobie poradzić wydaje mi się, że z prostym problemem. Otóż mam dwa pliki index.php i login.php.
Plik login.php:
  1. <center class="font-style1">Logowanie do systemu<br><br>
  2. <form method="post" action="index.php" class="font-style2">
  3. Login:<br> <input name="login" type="text" class="font-style3" style="width: 180px"><br>
  4. Hasło:<br> <input name='haslo' type='password' class="font-style3" style="width: 180px"><br><br>
  5. <input type='submit' value='Zaloguj' name='zaloguj' class="font-style3" style="width: 115px; height: 46px">

Oraz fragment pliku index.php:
  1. <?php
  2. require('login.php') ;
  3. if(isset($_POST['zaloguj']))
  4. {
  5. echo 'ddfdsfdf' ;
  6. $sql1 = "SELECT Login, Haslo FROM Users WHERE Login = '".$_POST['login']."' AND Haslo = '".$_POST['haslo']."' " ;
  7. $rsql = odbc_exec($_SESSION['database'], $sql1) ;
  8. if(odbc_fetch_row($rsql) > 0)
  9. {
  10. $_SESSION['zalogowany'] = true;
  11. $_SESSION['login'] = $_POST['login'];
  12. $_SESSION['haslo'] = $_POST['haslo'];
  13. echo 'zalogowano' ;
  14. }
  15. else
  16. {
  17. $_SESSION['zalogowany'] = false ;
  18. echo '<center><font class="auto-style4">Niepoprawne dane logowania!</font></center>' ;
  19. }
  20. }
  21. ?>

Problem polega na tym, że trzeba kilkakrotnie nacisnąć przycisk Zaloguj, aby cokolwiek zareagowało. Czyli trzeba parę razy (jest to losowa liczba, niekiedy dwa razy, niekiedy 10) kliknąć na przycisk Zaloguj, aby pokazał się napis "zalogowano" albo "Niepoprawne dane logowania". W ogóle nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Dziękuje za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
Ruch Radzionków
weś ten kod php z index.php przenies do login.php

i daj action=""
tasmman
Próbuje już wszystkiego, nawet takie coś mi nie działa:
  1. <?php
  2.  
  3. if(isset($_POST['wyslij']))
  4. {