Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MySQL]Dynamiczne generowanie list rozwijanych
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
php_amator
Witam ponownie,
Tu wasz niezapomniany php_amator smile.gif

Panowie, jestem początkującym PeHaPowcem więc wybaczcie mi pewne może przygłupie
pytania ale poradzić się doświadczonych to lepsze niż kopanie po manualach z których w początkowej fazie nauki I tak niewiele wynika.
Tak więc ...
Wymyślam różne rzeczy, niektóre działają tak jak to sobie wymyśliłem a czasem nie.
Dzisiaj napisałem skrypt który wyszukuje w bazie pola które są wolne oraz zajęte. Ma to służyć do zapamiętywania położenia palet w magazynie I w razie potrzeby wprowadzać przesunięcia w/w z jednego miejsca w drugie.

Tworzmy dwie dynamiczne rozwijane listy, jedna pokazuje te zajęte miejsca z których pewne dane maja być przeniesione do drugiej - która pokazuje miejsca "wolne"

W moim zamyśle ma to działać w ten sposób:
Z pierwszej listy wybieram wartość która mnie interesuje, nastepnie klikam na tę któa mnie interesuje w drugiej I koncowym efektem ma byc przepisanie wartości z pierwszej do drugiej. Sam process kasowania z jednego miejsca I zapisu w drugim nie jest jeszcze uruchomiony, narazie staram się uzykać możliwe najlepiej działające generowanie list.

Teraz uwaga oto kod mojego pomysłu:
  1.  
  2. require("includes/connection.php");
  3.  
  4. $SQL = "SELECT * FROM places ORDER BY ID ASC";
  5. $IDA = $AFR['ID'];
  6. $IDB = $BFR['ID'];
  7. $place = $_POST['pla'];
  8. $pallet = $_POST['pal'];
  9.  
  10. $RES = mysql_query($SQL);
  11. $RET = mysql_query($SQL);
  12.  
  13. // ------------ lista pierwsza -------------
  14.  
  15. echo '<form method="post" type="text"> Move from: <select name="pla"><br>';
  16.  
  17. while($AFR = mysql_fetch_assoc($RES)){
  18. if(!$AFR['pallet_nr']) {} else {echo '<option >'.$AFR['place'].' '.$AFR['pallet_nr'].'</option><br>';
  19. }
  20.  
  21. if(!$IDA) { }
  22. }