Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript]Tytuł strony jako Temat wiadomości formularza.
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
KingZG
Witam,

Jestem kompletnie zielony w temacie JavaScript dlatego prosze o pomoc.

Chcem stworzyć "zapytaj o produkt" na sklepie korzystając z formularza które oferuje silnik.

Chcem aby tytuł strony lub zmienna odpowiadająca za nazwę produktu została dodana do jednego z pól formalarza.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Turson
To nie JavaScript, bo oprócz samego pola należy dodać w PHP tę nazwę produktu do wysłanej wiadomości
Geston
Nie wiem czy dobrze rozumiem. Masz formularz i owo pole już w nim jest, chcesz tylko aby przyjęło wartość taką jak tytuł strony po to żebyś wiedział z jakiej strony formularz został wysłany, bo ten sam formularz jest załączany do wielu podstron?
KingZG
Samą nazwę produktu mogę przeczytać zmienną która automatycznie wygneruje nazwę. Jedynie problemem jest dla mnie osadzeniem tego w polu formularza.
Geston
Wygeneruj to pole z php.

1. echo '<input type="hidden" name="nazwa_produktu" value="$tytul" />;

Nie będzie widoczne a po wysłaniu odbierzesz ów tytuł/nazwę produktu w $_POST['nazwa_produktu'];
nospor
poprawka po gestonie:
echo '<input type="hidden" name="nazwa_produktu" value="'.$tytul.'" />';

Jak juz starasz sie pomoc to staraj sie tez robic to bez PARSE ERROROW oraz poprawnie wink.gif
Geston
Racja, na szybko wstukałem przed wyjściem z pracy.
KingZG
Witam,

Dzięki serdecznie za pomoc i bardzo szybką odpowiedź. Jednak problem polega na tym że silnik sklepu nie wspiera PHP. Jednym rozwiązaniem jest zastosowanie JavaScript, jQery.

Pozdrawiam!
Geston
Zakładając że masz taki input:

1. <input type="hidden" name="title" value="" />

dodaj za nim:

1. <script type="text/javascript">document.getElementsByName('title')[0].value = document.title;</script>

spowoduje to nadanie wartości atrybutowi value Twojego inputa o nazwie "title" na taką jaki tytuł posiada strona.
KingZG