Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][HTML]Formularz na www - skrypt nie wysyła maili
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
tomekx86
Witam,
piszę własną stronę www i chciałem umieścić na niej formularz, aby klient mógł wysłać zapytanie np ws oferty. Jestem początkującym w tej dziedzinie i nie wiem co robię źle.

Mój skrypt:

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body>
<?php if(isset($_POST['submit']))
{$to = 'biuro@somont.xaa.pl';
$subject = 'Wiadomość ze strony';
$firma = $_POST['nazwa_firmy'];
$osoba = $_POST['imie_i_nazwisko'];
$ulica = $_POST['nazwa_ulicy_nr_budynku_lokalu'];
$miejscowosc = $_POST['kod_pocztowy_miejscowosc'];
$telefon = $_POST['telefon'];
$email = $_POST['email'];
$wiadomosc = $_POST['Tu wpisz swoje pytanie'];
$headers = "From: $email" . "\r\n" .
"Reply-To: $email" . "\r\n" .
'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
mail($to, $subject, "Nowa wiadomość od: $imie \n\n\n $wiadomosc", $headers);
}echo "Dziękujemy za wysłanie wiadomości, proszę kliknąć WSTECZ aby wrócić do strony";
?>
</body>
</html>

A to kod formularza:
<html>
<body>
<form action="kontakt.php" method="post" enctype="text/plain">
<div>
<input type="text" size="30" name="nazwa_firmy"
maxlenght="30" placeholder="Nazwa firmy"required></br></br>
<input type="text" size="30" name="imie_i_nazwisko"
maxlenght="30"placeholder="Imię i nazwisko"required></br></br>
<input type="text" size="30" name="nazwa_ulicy_nr_budynku_lokalu"
maxlenght="30"placeholder="Nazwa ulicy/nr budynku, lokalu"required/></br></br>
<input type="text" size="30" name="kod_pocztowy_miejscowosc"
maxlenght="30"placeholder="Kod pocztowy, miejscowość"required/></br></br>
<input type="text" size="30" name="telefon"
maxlenght="30"placeholder="Telefon kontaktowy"required/></br></br>
<input type="text" size="30" name="email"
maxlenght="30"placeholder="Email"required/></br></br>