Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [jQuery] Wywołanie okna dialog w innej funkcji
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX
mikajlo
Witam,
w temacie jestem wczesno początkujący.. Zazwyczaj okno dialogowe 'wyskakuje' po wywołaniu jakiegoś zdarzenia, np. click.

Ja potrzebuje wywołać okno jako potwierdzenie.. np. następuje oddanie użytkownika i potem wyświetlenie informacji.. i to okno chciałem wywołać z innej funkcji, ale coś mi nie wychodzi..

Mam powiedzmy taki kod:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. function wywolaj_okno_dialog() {
  2. $('#d').dialog({
  3. autoOpen: false,
  4. bgiframe: true,
  5. modal: true,
  6. title: 'tytul',
  7.  
  8. });
  9. $('#d').dialog('open');
  10. }
  11. $('#item_signup').on('click', function() {
  12. if ($('#id_item').val() == 0) {
  13. alert("You have to select a item");
  14. return false;
  15. }
  16.  
  17. var tour = $('#id_item').val();
  18.  
  19. if (typeof item == 'undefined' || item == 0) {
  20. alert("You have to select a item");
  21. return false;
  22. }
  23.  
  24. $.ajax({
  25. type: 'POST',
  26. url: '/subpage/signup_ajax/',
  27. data: {
  28. item: $('#item').find(':selected').text(),
  29. },
  30. success: function(data) {
  31.  
  32. wywolaj_okno_dialog();
  33.  
  34. //alert("Ok.");
  35. },
  36. error: function (request, status, error) {
  37. alert(request.responseText);
  38. }
  39. });
  40. });

To jest jedna z wersji, którą testowałem.. Ogólnie za każdym razem div który miał być wyświetlany w oknie, był wyświelany 'normalnie' na stronie.. Jak widać, zakomentowana jest wersja z funkcją alert, która działa poprawnie z tym ,ze wyswietlana informacja to nie jest alert ;p a informacja.. i do tego chciałbym ją sobie odpowiednio zmodyfikować..

Czekam na jakieś sugestie (najlepiej jakiś prosty, działający 'kodowy' przykład..)
Pozdrawiam!
PrinceOfPersia
Cytat
Ogólnie za każdym razem div który miał być wyświetlany w oknie, był wyświelany 'normalnie' na stronie..