kod z pliku
<?php if($_GET['id'] == 1){ $wynik = mysqli_query($link, "SELECT *,posty.id AS posty_id FROM posty LEFT JOIN uzytkownicy ON posty.autor = uzytkownicy.id") or die('Błąd zapytania'); } else{ $wynik = mysqli_query($link, "SELECT *,posty.id AS posty_id FROM posty LEFT JOIN uzytkownicy ON posty.autor = uzytkownicy.id where posty.id_strony = " . $_GET['id']) } if ($r = mysqli_fetch_array($wynik)) { ?> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka"> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka-tytul"> </div> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka-autor"> </div> </div></a> <?php } ?>
kod z strony po zbadaniu z treścią posta jak zabezpieczyć aby kod pozostał nie zmieniony ale zachować wygląd strony
<div id="box-1-zawartosc-news"> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka"> <a href="?id=post_view&id_post=2"> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka-tytul"> Have A Coke And A Powerful Custom Gaming PC </div> <div class="box-1-zawartosc-news-ramka-autor"> avaster12 | 2017-02-24 <div class="box-1-zawartosc-news-ramka-tresc"> <a href="?id=post_view&id_post=2"> <p> <a href="?id=post_view&id_post=2"><strong>Zaczynając zabawę w <em></em></strong></a><strong><em><a href="http://jarock.pl/?s=Gwint&x=0&y=0">Gwincie</a></em>, nowi gracze często trafiają na strony, które oferują masę sprawdzonych i ciekawych talii. Kierowanie się nimi sprawia, że nie poznajemy gry od podstaw i nie czerpiemy radości z tworzenia własnych zestawów kart.</strong> </p> <p> Jak więc stworzyć swoje własne dobrze sprawujące się talie? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie wśród poniższych zasad, które mają zastosowanie w praktycznie każdej grze karcianej. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Pierwsza zasada mówi o tym, że najlepsze karty to te, które nie wymagają innych do poprawnego działania. Synergie są oczywiście pożądane, lecz duża ilość kart uzależnionych od innych sprawia, że talia jest bardzo sytuacyjna. O dziwo ma to mniejsze znaczenie w <em><a href="http://jarock.pl/?s=Gwint&x=0&y=0">Gwincie</a></em>, ponieważ zaawansowane talie mają z góry narzucona taktykę, która wymaga wielu specyficznych kart do działania. </p> </p> <p> Wśród nowych graczy spotyka się często hybrydy, które łączą w sobie efektowne kombinacje, oraz ?pewne? punkty. Takie talie są owocem braków w kolekcji, które trzeba nadrabiać odrobiną improwizacji. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Zasada ta znajduje zastosowanie w ilości kart w talii i opiera się na rachunku prawdopodobieństwa. Polega to na tym, że im mniej kart znajduje się w naszym zestawie, to tym szybciej dobierzemy potrzebny nam kartonik. Jeśli chcesz wesprzeć swoje szczęście, to zakończ tworzenie zestawu, gdy tylko osiągniesz magiczną liczbę dwudziestu pięciu kart. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Jak pewnie wiesz, wszystkie talie w <em><a href="http://jarock.pl/?s=Gwint&x=0&y=0">Gwincie </a></em>mają ograniczenie do czterech złotych oraz sześciu srebrnych kart. Taki zabieg przeciwdziała powstawaniu zestawów opartych jedynie na najlepszych jednostkach, dlatego osiągnięcie limitu złotych i srebrnych kart, to pierwszy krok w tworzeniu dobrej talii. </p> </p> <p> </p> </blockquote> <p> Moim zdaniem najlepsze talie to te, które pozwalają nam na wykorzystanie praktycznie wszystkich kart w ciągu pojedynku. Użyteczność jednostek, które wraz z wejściem na plansze, wyciągają kolejne kopie, jest wręcz niewyobrażalna. Najlepszym przykładem są <em>?Zwiadowcy z Cinfrid?</em> oraz ?<em>Temerscy Piechurzy?</em>, ponieważ są w stanie wyciągnąć aż dwie kopie z talii. </p> <br> Ich siła może nie jest gigantyczna, ale pozbycie się dwóch zbędnych kart zwiększa prawdopodobieństwo na dobranie potrzebnej. Ma to duże znaczenie w taliach opartych na konkretnych kombinacjach, ponieważ pozwala nam na szybsze skompletowanie potrzebnych kombinacji. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Karty, które są użyteczne tylko i wyłącznie w rzadko występujących sytuacjach nie są na tyle dobre, aby wrzucać je do talii. Przy budowaniu każdego zestawu kieruje się prostą zasadą. Jeśli jedna z kart nie była użyteczna w piętnastu na dwudziestu rozgrywkach, to natychmiast ją wymieniam. Jestem zdania, że w zaawansowanych taliach nie ma miejsca na żadną sytuacyjność. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Ta zasada jest (<em>a przynajmniej powinna być</em>) oczywista. Żadna dobra talia nie może być z góry kontrowana przez inne, a obrana taktyka zawsze powinna pozostać tajemnicą dla przeciwnika. W dzisiejszych czasach rozszyfrowanie oponenta jest banalnie proste, ponieważ większość graczy używa tych samych talii. </p> <p> </p> </blockquote> <p> Jest to nic innego, jak bycie na bieżąco z topowymi taliami w danej aktualizacji, dzięki czemu będziemy w stanie przeciwdziałać popularnym zagrywkom. Taką sytuację można było zauważyć z grzybami ?<em>Mardoeneme?</em>, które w poprzedniej wersji <em><a href="http://jarock.pl/?s=Gwint&x=0&y=0">Gwincie</a></em> były nieodzowną częścią każdej talii. </p> <p> </p> <p> Karty nielojalne grają jedną z najważniejszych ról w <em><a href="http://jarock.pl/?s=Gwint&x=0&y=0">Gwincie</a></em>, ponieważ są w stanie manipulować tempem rozgrywki. Mam na myśli szpiegów pokroju ?<em>Stennisa</em>? oraz ?<em>Avallaha</em>?, którzy mogą przechylić szale zwycięstwa na naszą stronę, poprzez przewagi kart, jaką jesteśmy w stanie uzyskać dzięki nim. </p> </p> <p> To byłoby na tyle, jeśli chodzi o wskazówki dotyczące składania talii. Mam nadzieję, że dowiedziałeś się czegoś nowego i już teraz stworzysz swój własny zestaw. </p> </div> </div> </div>
testowy wpis pobrany z strony jarock.pl