Jestem początkujący jeśli chodzi o obiektówkę, dlatego też proszę o wyrozumiałość...
Mój problem polega na zapytaniu select z parametrem... Oczywiście wiem, że nie nie powinno tak wyglądać, ale próbuje już wszystkiego..
Zapytanie SELECT powinno wyglądać tak:
$sql = 'SELECT * FROM nazwa_tabeli'; $result = $pdo->query(sql);
Tyle wiem, ale co jeżeli chcę wprowadzić do niej parametr i nie wpisywać go bezpośrednio gdyż istnieje zagrożenie SQL Injection... ale już naprawdę nie mam na to pomysłu.. może Wy mi w tym pomożecie..
Wymyśliłem sobie oto taki zapis (konkretnie chodzi o metodę checkIfIsset()):
$sql = 'SELECT nrComp FROM 08925902_k1.employers WHERE nrComp = :nrComp'; $s = $pdo->prepare($sql); $s->bindValue(':nrComp', $this->nrComp); $s->execute();
Jak widać nie działa... bardzo Was proszę o pomoc...
Oto cały kod klasy: