Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: księga g - kurs,skrypt?
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
lovefool
Witam wszystkich!!smile.gif
Chciałbym stworzyć księge gości...lub jeżeli ktoś gdzieś znajdzie skrypt to się nie obraże:)Księga nie musi być bardzo rozbudowana wystarczy data, nick...ale ważne aby każdy wpis był poprzedzony "zmienna0", "zmienna1" itp itd...czyli aby każdy kolejny wpis miał odpowiednio zmienna x+1

ktoś mógłby mi pomóc?
p.s.tylko uprzedzam, że jestem początkujący więc prosiłbym o nie nakładanie na mnie np. modyfikacji jakiś skomplikowanych skryptów! :wink:

pozdrawiam!
Sir Blade
na poczatek wystarczy jak uzyjesz googli i wpiszesz magiczne slowo. jakie?? pomysl to nie boli
lovefool
echhhh...to może inaczej:(
jak zmodyfikować księge gości aby do każdego wpisu dodawano "zmienna1" czyli zmienna x+1 (patrz wyżej)

pozdrawiam
spenalzo
Proponuję ten wątek przenieść do Hydeparku do wątku Humor laugh.gif
A moze stworzyć całkiem oddzielne subforum gdzie będą przechowywane podobne "perełki" rolleyes.gif :?:
lovefool
dzieki!!
jak nie masz zamiaru pomagac to lepiej sie nie odzywaj dobra?
pisałem że jestem początkujący w php i nie mam pojęcia czy przypisanie zmiennej to jakiś większy problem czy nie!
spenalzo
Popatrz sobie na swoje obydwa posty - czym ten drugi różni się od pierwszego? W końcu napisałeś "inaczej"...
lovefool
pisząc inaczej miałem na myśli temat zawęzić tylko do jednego problemu...jak przypisać te głupie zmienne

pozdrawiam
scanner
Do czego przypisać?
Do pliku?
Do bazy?
Do helikoptera?

Nieprecyzyjne pytanie.
---
Może chodzi Ci o coś takiego:
1. Pobierz linię z pliku
2. dodaj "costam"+"pobrana_linia"
3. wstaw linie w tablice
4. jesli nie koniec pliku wroc do 1
5. zapisz tablice do pliku.
lovefool
plik tekst.txt powinien wyglądać tak:
zaladowany=tak&zmienna0=zero00&zmienna1=jeeden1111&zmienna2=dwadwa.22.22&zmienna3=trzy33..3&zmienna4=4cztery44