Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Prosty projekt w php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Ceres
Witam.
Potrzebuję bardzo szybko zrobić dosyć prosty projekt, w zakładam ze php.
Wygląda on mniej więcej tak:

Istnieje 20 stron (plików) www, każda z nich zawiera w sobie 5 pytań (coś ala quiz, a więc w sumie 100 pytań).
Jak nie zda się pierwszych pięciu pytań bezbłednie, to "quiz" jest przerywany. Gdy się jednak odpowie prawidłowo, przechodzi się do kolejnych pytań.
Za każdą stroną jest zapisywany wynik, np. do pliku txt lub bazy danych, a na koniec się sumuje i podaje go użytkownikowi (lecz nie kasuje!)
Na samym początku przydałoby się jeszcze zrobić coś ala logowanie do sesji, by móc rozróżniać użytkowników, przypisać im numery czy coś takiego.

Nie znam się na języku php prawie wcale, a zależy mnie na czasie.
Umiem htmla oraz c & c++ więc pewnie nauka nie była by dla mnie czymś niemożliwym.

Nie jestem osobą idącą na łatwiznę, więc nie proszę, by ktoś to za mnie zrobił, chociaz pewnie by było miło, lecz by ktoś poświęcił odrobinę czasu i zrobił to razem ze mną, wyjaśnił w miarę precyzyjnie co gdzie i jak. Byłabym naprawdę bardzo wdzięczna.

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o pilny kontakt smile.gif
Pigula
ja proponuje przejzec najpierw kursy jak znasz c i c++ to soibe powinnas poradzic a wrazie potrzeby pytac juz o konkretne przypadki winksmiley.jpg
Ceres
Taa.. tylko że tak jak napisałam - źle stoję z czasem sad.gif
Jakoś na środę najpóźniej powinnam mieć gotowe, a gonią mnie jeszcze rzeczy codzienne. Cóż mi jeszcze da teraz ślęczenie nad kursami, kiedy nie będe wiedziała jak jaki skrypt php zastosować?
Chciałabym chociaż raz posłużyć się czyjąś wiedzą, a nie jeszcze kombinować, gdy czasu mi tak mało sad.gif
Nie chcę, zeby ktoś sobie o mnie źle myślał, ale jestem naprawde przystawiona do muru sadsmiley02.gif
Kuziu
To pokaż nam swoje poprzednie projekty w C, C++ zobaczymy czy naprawde pierwszy raz potrzebujesz takiej pomocy.