Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wyniki z ankiety na mail
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
maaja
Przyznam się, że potrzebuję jakiegoś gotowca (albo chociaż kawałek) smile.gif
Od razu piszę, że nie znam się na php.
Zmontowałam ankietę w html'u, wszystko działa, tylko chciałabym, żeby wysyłalo się to do mnie przez skrypt php a nie przez program pocztowy.
Udalo mi się stworzyć pusty dokument który wysłal do mnie serwer (dla mnie to wielki sukces) teraz potrzebuje wpisac tam coś co będzie wyłapywało dane z mojego formularza.
Mam tam checkboxy, radio, text i textarea.
Np:
Kod
<input type="checkbox" name="pyt1" value="A">tak<br>
<input type="checkbox" name="pyt1" value="B">nie<br>

I teraz chcialabym dostac np taką odpowiedz:
Pyt1=A (bo ankietowany odpowiedział 'tak')

Jak to zrobic?
Przeszukalam wiele stronek i na zadnej nie znalazlam nic co by tak działało.
Bardzo prosze o pomoc smile.gif
Method
Chcesz cos zrobic ale sie nie narobic.
Chcesz cos napisac to ksiazeczka do lapy ewentualnei pdf lub doc i ....jedziesz.
Tym bardziej ze zrobienie tego o czym ty mowisz nie jest zbyt trudne i mysle ze nawet dla laika po 2 h z ksiazka jestes w stanie to wyklepac.

po drugie: Co prawda adminem tego forum nie jestem ale wydaje mi sie ze forum ma sluzyc pomocy w rozwiazywaniu konkretnych problemow z konkretnym zagadnieniem, a ty chcesz by ktos najlepiej za Ciebie odwlail cala brudna robote. to trzeba bylo dac ogloszenie w stylu "zlece wykonanie skryptu do......"

po trzecie: Na wszelki wypadek jakbys jednak sprobowala zrobic to samemu http://pl.php.net/manual/pl/ref.mail.php
bigZbig
@Method - nie badz taki madralinski. Gdybys przeczytal dokladnie to bys sie dowiedzial ze maaja potrafi wysylac emila z poziomu php tylko nie potrafi odczytac wartosci z formularza.

Zakladajac ze formuarza wysylasz metoda POST to po nacisnieciu przycisku Submit beda one dostepne w tablicy globalnej $_POST.

np.

<input type="text" name="title" value"Tytuł czegos tam" />