poszukuje osób które udziela mi porad w kwestii tworzenia formularza kontaktowego ze strony www (bez programu pocztwego).
Jakiś miesiąc temu udało mi się znaleźć jakis darmowy kod który działał tylko przez 2 tygodnie

Teraz jak wciskam wyślij chce uruchamiac program do wysyłania poczty.
Jestem zielony w temacie, więc jeżeli ktoś ma chwile i ochote to bardzo prosze o pomoc.
to kiedyś działało:
[/php
[php]
]<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <title>Napisz do NAS</title> <base target="_blank"> </head> <body> <?php { ////////// USTAWIENIA ////////// $email = 'mój_adres_e-mail'; // Adres e-mail adresata $subject = 'Mial'; // Temat listu $message = 'Dziękujemy za wysłanie maila, odpiszemy najszybciej jak to będzie mozliwe.'; // Komunikat $error = 'Wystąpił błąd podczas wysyłania formularza'; // Komunikat błędu $charset = 'iso-8859-2'; // Strona kodowa ////////////////////////////// $head = "MIME-Version: 1.0rn" . "Content-Type: text/plain; charset=$charsetrn" . "Content-Transfer-Encoding: 8bit"; $body = ''; foreach ($_POST as $name => $value) { { { $body .= "$name=$value[$i]rn"; } } else $body .= "$name=$valuern"; } echo mail($email, "=?$charset?B?" . base64_encode($subject) . "?=", $body, $head) ? $message : $error; } else { ?> <form action="?" method="post"> <form action="mailto:mój_adres_e-mail" method="post" enctype="text/plain"><div> <p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"> <!-- Podstawowe pole tekstowe --> <b>Imię, Nazwisko</b> <input name="ImieNazwisko" size="34" /><br /> <b>Adres e-mail </b> <input name="Email" size="34" /></p> <p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"><b>Nr telefonu </b> <input name="Telefon" size="34" /></p> <p> </p> <p> <textarea name="Tresc" cols="50" rows="10"></textarea> <br /><br /><br /> <!-- Przycisk WYŚLIJ --> <input type="submit" value="Wyślij zapytanie" /> <!-- Przycisk WYCZYŚĆ DANE --> <input type="reset" value="Wyczyść dane" /> </div></form> </form> <?php } ?> </body> </html>