Spawnm
10.10.2007, 18:06:17
witam,
chce kupic server dla gry online tylko nie wiem jaki , lepiej aby był u mnie w domu czy jakiś wirtualny??
i czy ktoś wie ile moze kosztowac taka inwestycja?
znacie jakies dobre serwery?
sagittariuspl
10.10.2007, 19:17:55
jaka gra może zdradź. masa gierek stoi na yoyo (skrypty vallheru), a więc będą chodzić na wszystkim
Spawnm
11.10.2007, 10:33:00
no nie do końca, chce miec serwer przy którym nie bedzie lagów nawet przy 500graczach online

a np i-rpg.net przy 200 ma takie lagi że się nie da grać:P
a ja robie coś wiekszego , podobnego do my-fantasy.net

czyli byle mini server nie wystarczy;/
DiNoOsS
13.10.2007, 21:03:47
Hmm... to według mnie musiałbyś wykupić serwer dedykowany ... Niestety coś za coś, ceny serwerów dedykowanych zaczynają się od 600zł (mówie o niezawodnych serwerach nie o byle jakim dziadostwie)
Pozdrawiam DiNoOsS
ChRiStIuS
13.10.2007, 23:31:33
Podczepie...
Na dobry poczatek cos na max 50 graczy online ile to moze kosztowac? No i naturalnie zeby stalo na adresie *.pl
Ile to mnie moze kosztyowac?
kaniagandzowski
13.10.2007, 23:43:40
Czy da zrobić własne serwery www na podobieństwo sieci p2p?.
Posiadam kilka łączy po 2 Mb/s w różnych miejscowościach. I czy dało by je jakość połączyć przy udostępnianiu strony www w taki sposób jak się pobiera pliki przez sieci typu p2p
Chodzi mi o to, że stworzył bym serwery www w tych miejscowościach (komputery były by klony) a bazy danych synchronizowały się pomiędzy nimi. I działało by na tej zasadzie że użytkownik nie widział by różnicy na którym serwerze pracuje (on tylko by wchodził na na stronę i nic nie musiał wybierać). Każdy serwer by obsługiwał ileś tam użytkowników. I nadal działa by strona www gdyby nawet jakieś serwer padł lub nie miały połączenia z internetem.
To by było dobre rozwiązanie jak dla mnie bo nie musiał bym wykupywać serwer dedykowany, za który bym musiał słono płacić.
Tak myślałem i na poziomie skryptu by sie dało zrobić, że automatycznie by serwery wzajemnie co jakiś czas pingowały serwery i zbierał informacje o ich funkcjonowaniu i obciążeniu. Ale nie dawało by to sumowania wszystkich łączy np. nie uzyskał bym transferu 10Mb/s w przypadku gdy bym miał 5 po 2 mb/s w rożnych miejscowościach tylko bym miał 2 mb/s i nic więcej.
Tak się zastanawiam bo można było by nawet nie posiadać własnych serwerów tylko wykupić u dwóch dostawców serwerów wirtualnych np. nazwa.pl i ovh.pl co by dało rocznie 600zł ale w promocji to moze nawet wyszło 100zł i działająca aplikacja by mogła obsłużyć dwa razy więcej użytkowników. Bo wiadomo że te serwery wirtualne mają ograniczenia dla stron, które nie mogą przeciążać tych serwer bo inaczej zablokują taką stronę.
seaquest
13.10.2007, 23:55:43
Poczytaj o load balancerach (proxy balancerach)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.