Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Wczytywanie treści
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
krzychu0808
Witam...
Chciałbym zrobić coś takiego że jest prosta stronka z trzema linkami:
Kod
<a href="?link=1">link1</a>   //Treść z tego linku ma być wczytana razem ze stroną
<a href="?link=2">link2</a>
<a href="?link=3">link2</a>

Treść 1 linku ma być wczytana ze stroną a po kliknięciu np w link2 to treść z 1 linku znika i pojawia się treść z 2 linku, a jak klikniemy w trzeci to znika z 2 a laduje się z 3.

Próbowałem przebudować taki skrypt:
Kod
<?php
$link = $_GET['link'];
if($link == 1)
{
include('a.txt');
}

$link = $_GET['link'];
if($link == 2)
{
include('b.txt');
}

$link = $_GET['link'];
if($link == 3)
{
include(c.txt');
}
?>

Ale w tym skrypcie treść sie ładuje z plików .txt a jak zrobić żeby się ładowała treść ze strony...
np:
Link 1 : aaaaaaaaaaaaaaa
Link 2 : bbbbbbbbbbbbbb
Link 3 : ccccccccccccc

Jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość
czachor
Nie do końca rozumiem, o co Ci chodzi... Ale spojrzyj na to: file_get_contents(). I zainteresuj się switche'em.
marcio
Chodzi chyba o cos takiego
  1. <?php
  2. switch ($_GET['link']) {
  3.  
  4. case '1':
  5. include('a.php');
  6. break;
  7.  
  8. case '2':
  9. include('b.php');
  10. break;
  11.  
  12. case '3':
  13. include('c.php');
  14. break;
  15. }
  16. ?>

Ogolnie switch dziala tak ale nie wiem zabardzo o co ci chodzi a linki dajesz tak jak napisales
sniezny_wilk
Ja też nie rozumiem o co chodzi za bardzo... chcesz, żeby treścią strony był tylko tekst zawarty pomiędzy znacznikami <a></a> ? Czyli, że po kliknięciu na <a href="strona.php">jakiś tekst</a> na stronie będzie wyświetlane "jakiś tekst" ?
dadexix
do tego trzeba ajaxa;](chyba że chcesz przeładowywać strone)

jeśli ktoś kliknie na link jeden pokazuje się (obok, pod itd. nie wiem gdzie chcesz) treść pliku a.txt gdy się kliknie na link 2 to jeśli jest otwarta to się chowa treść pliku a.txt i otwiera się b.txt itd.