Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Książka dla Zielonego
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Kiczaty
Witam,

Jestem całkiem zielony jeśli chodzi o php chcę kupić książkę aby się nauczyć php poszukałem na helion.pl i zastanawiam się czy ta będzie dobra http://helion.pl/ksiazki/phmsv3.htm
=
Czekam na wasze opinie jaka książka będzie dla mnie najlepsza, znam średnio html.
tomsi
Dobra książka. Ja ją mam i używam. Nie wiem tylko czy jest odpowiednia dla "zielonego" winksmiley.jpg Jeżeli chodzi o książki to jest taka jedna dobra "mniejszego kalibru" niż ta o którą pytasz a mianowicie:
http://helion.pl/ksiazki/cwph52.htm

Polecam też bezpłatne kursy, które są w necie.
Lion_87
Ja bym Ci polecał Komputer Świat "Programowanie w PHP" - super książka dla "zielonych" jest z płytą i można sie naprawdę podstaw nauczyć. A co do tej książki hmmmm leć do empiku i zobacz tam jest masa takich książkę. Najlepiej se przejrzyj kilka i zobacz którą pasuje Ci najbardziej.
CrazyProgrammer
Osobiście polecam PHP CORE tzw. Biblię PHP
zawiera szczegółowe omówienie funkcji PHP 4 & 5 i są także przykłady omówione w książce + CD

lub jeśli planujesz przygodę z PHP&MySql to polecam także/lub
PHP&SQL CORE - książka ta także omawia funkcje php oraz dodatkowo mysql i również zawiera przykłady w książce i na CD

Książki te, choć nie kosztują wcale mało - zawierają bardzo przydatne informacje, i
są bynajmniej dla mnie bardzo wartościowe.

Naprawdę polecam!!
sticker
i do tego jeszcze PHP: wzorce projektowe ale to jak juz coś opanujesz
-lombi-
Witajcie,

Popieram zdanie Tomsiego (sorki za odmiana nicka). Posiadam egrzemplarz i ma on racje ze nie jest to książka dla początkujacego. Owszem dowiesz sie z niej wielu podstawowych rzeczy ale obawiam się że po przeczytaniu bez uprzedniej praktyki nie bedziesz bardzo wiedział co oni do Ciebie pisza smile.gif. Druga sprawa czy jest warta prawie 100 pln? Szczerze drugi raz nie wydałbym tych pieniędzy. Moja skronma opinia.