Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [mysql] backup dużej bazy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
lillivanilli
Jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o mysql, ale jestem zmuszona do przeniesienia mojej strony wraz z gigantyczną bazą mysql
oczywiście phpmyadmin odrzuca ściągnięcie tak dużego pliku, a nie mam normalnego cpanela, żeby ściągnąć bazę w inny sposób
shella nie znam więc jakiekolwiek hasła w tej tematyce odpadają

czy jest jakiś skrypt jak bigdump.php który działa w odwrotną stronę? żeby tylko ściągnąć duży plik?

przeszukałam forum i nie byłam w stanie skorzystać z żadnej z rad

jeszcze z ciekawostek mój serwer nie obsługuje normalnego "localhost" tylko w zamian tego muszę wpisywać coś w stylu "internal-db.sxxxxx.domena.com"
zastanawiam się czy może nie przez to wychodzą mi wszelkie errory albo nie można nawiązać połączenia (próbowałam programów typu MyDBDump)

nie wiem co to jest "mysqldump" i jak działa, a wszędzie znajduje odpowiedzi że to jest naajlepszy sposob żeby ściągnąć bazę worriedsmiley.gif
qrees
Cytat(lillivanilli @ 23.01.2008, 12:12:42 ) *
Jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o mysql, ale jestem zmuszona do przeniesienia mojej strony wraz z gigantyczną bazą mysql
oczywiście phpmyadmin odrzuca ściągnięcie tak dużego pliku, a nie mam normalnego cpanela, żeby ściągnąć bazę w inny sposób
shella nie znam więc jakiekolwiek hasła w tej tematyce odpadają

czy jest jakiś skrypt jak bigdump.php który działa w odwrotną stronę? żeby tylko ściągnąć duży plik?

przeszukałam forum i nie byłam w stanie skorzystać z żadnej z rad

jeszcze z ciekawostek mój serwer nie obsługuje normalnego "localhost" tylko w zamian tego muszę wpisywać coś w stylu "internal-db.sxxxxx.domena.com"
zastanawiam się czy może nie przez to wychodzą mi wszelkie errory albo nie można nawiązać połączenia (próbowałam programów typu MyDBDump)