Witam
Jestem nowym użytkownikiem na tym forum, w php już trochę pisze ale to dopiero początki.
Postanowiłem napisać sobie aplikację która będzie przeznaczona organizacji w której pełnie wolontariat. Aplikacja będzie zawierała informacje o wolontariuszach ich godzinach pracy i różne inne przydatne rzeczy. Bazę danych mam już zaprojektowaną i nawet zaimplementowaną, zrobiłem sobie tez taki prototyp całego programu z logowaniem i obsługą sesji. Chciałbym teraz podejść do sprawy bardziej profesjonalnie, bo będę zaczynał jeszcze raz lub przekształcał istniejący aplikacje.
Jak wspomniałem jestem początkującym w php, a nurtuje mnie storna graficzna całej serwisu oraz kwestie bezpieczeństwa. Teraz szkielet całej strony (HTML) tworzony jest za pomocą klasy którą stworzyłem na bazie przykładów i kursu. Dzięki temu generuje sobie poszczególne elementy strony sekcje head, body a w body odpowiednie tabele które dzielą stronę na menu i cześć reprezentującą treść, na końcu daje metodę która zamyka znaczniki no i wyświetla się strona, wszystko działa, ale jakoś mało funkcjonalne to wszytko jest. Zastanawiam się czy nie wykorzystać smartów, lub Zend Framework bo chciałbym się rozwijać i uczyć tych technologii, oraz samego php. Prosiłbym o doradzenie co wykorzystać, aby kolejny raz nie przerabiać serwisu a już konkretnie powoli i sukcesywnie rozwijać.? Smarty czy zend, może coś inego co byście sugerowali? Ważne jest też aby później móc zapewnić stornie odpowiednie bezpieczeństwo, bo będą tam dane osobowe takie jak adres czy data urodzenia, chciałbym też móc później zmieniać szatę graficzną nie za często, ale czasami coś się zmienia i poprawia w wyglądzie żeby lepiej się prezentowało czy funkcjonowało. Wiadomo wszystkiego naraz nie zrobię, ale mam upór więc powoli do celu, jednak chciałbym uniknąć kolejnego rozpoczynania tworzenia aplikacji i mieć możliwość rozbudowy tego co wykonam, dokonywania modyfikacji w miarę przyjazny sposób.