Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: gra online przez przeglądarkę
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Smoker
gierke mozna zobaczyc pod adresem street-race.pl
grafikiem nie jestem ale to co mi sie udalo zrobic to tez mozna ocenic tongue.gif ale ogolnie chodzi mi o dzialanie i przyjaznosc gry dla graczy smile.gif jestem poczatkującym programistą więc każda krytyka jest mile widziana smile.gif

Ps. jak nie chcesz grac to sie zaloguj jako
user: allegro
haslo: allegro

nie potrzebuje niegrających kont smile.gif
phpion
W prawym panelu:
Cytat
Respekt: -2
Doświadczenie: -1

W profilu:
Cytat
Respekt: -1.60
Doświadczenie: -0.75

Coś chyba nie tak.

PS: z mocą samochodów lekko przesadziłeś biggrin.gif 80KM to ma Polonez winksmiley.jpg
Smoker
"Prezentowane niżej samochody są posortowane wg rankingu TopGear na najszybsze samochody. Nie porównuj ich statystyk z realnymi samochodami gdyż zostały one wymyślone na potrzeby utrzymania poziomu gry"

a co do respa i doswiadczenia to w prawym panelu jest poprostu przyblizona wartosc tongue.gif a w panelu masz juz dokładną co do setnych smile.gif
Poker
Wchodzę w salon samochodowy mam stronicowanie 1 | 2 | 3 | 4 |

działa tylko strona 1 reszta pusta...

Wchodzę w salon ponownie i :
Cytat
Hmmm pomyślmy... czyli w sumie mogę Ci zaoferować 0 zł. Jesteś zainteresowany?

za 0zl ? to chyba jakiś błąd ? no chyba że nie wiem jak Ty to liczysz....

Osobiście nie podobają mi się ikonki obok:

-kupiec
-bank
-garaż
-stacja paliw
-team vs team
-team
-pożyczka

Zmieniłbym je tak aby cokolwiek można było z nich wyczytać powiązanego z kategorią.
Smoker
wsalonie samochodowym na kolejnych stronach ukazują się kolejne samochody po czsie... im jesteś lepszy tym masz tych samochodow wiecej
a co do cytatu to nie jest z salonu tylko od kupca który zaproponował Ci 0 zł dlatego że nie masz samochodu, który mógłbyś sprzedać... bynajmniej dziwne by było, gdybyś sprzedał coś czego nie masz za np 10000 zł
phpion
Cytat(Smoker @ 9.05.2009, 21:43:31 ) *