Cytat(kempas @ 22.01.2010, 13:11:25 )

Jak bym otwierał normalny sklep to na farbie bym nie oszczędzał, ale jeżeli bym nie musiał nie zlecałbym całego malowania lub częściowego - wzory itp.
A jak nie potrafiłbyś malować?

Z mojej strony standardowa lista (bo rozumiem, że masz ambicje zrobić to samemu, a nie schować do kieszeni trochę pieniędzy...):
[-]Kolory - sam odcień zieleni nie jest najpiękniejszy, a w połączeniu z czerwonym, granatowym, białym i czarnym wydaje się być niezwykle brzydką tęczą. Nie uważasz, że trochę dużo tych kolorów? Przytul dwa...no trzy fajniejsze kolory i z nimi zostań.
[-]Uważam, że top jest bardzo słaby. W skrócie: w moich oczach używasz zbyt "mocnego" gradientu (zielony do białego) - uważam, że lepiej wyglądałby stonowany. Porozrzucane napisy sprawiają wrażenie dezorganizacji, chaosu. Jeżeli ta grafika po lewej to logo... to ciężka sprawa. Osobnym tematem byłoby wtedy jego "odświeżenie".
[-]Typografia. Mnogość rozmiarów/kolorów/ itd. czcionek mnie osobiście poraża. "Witamy w sklepie internetowym" jest przez to np. niezauważalne. Taka ilość czcionkowego szaleństwa nie tylko nie pozwala spokojnie "porozglądać" się po sklepie, ale i (moim zdaniem oczywiście) wygląda kiczowato. Przecież nie można wyróżnić zawartości całego sklepu, bo to przeczy idei wyróżnienia

.
[-]W tym przypadku zaokrąglony top i kanciaste belki nie wyglądają rewelacyjnie.
[-]Formatowanie zawartości (np. tutaj:
http://www.sklep-dekoracje.pl/art-florystyczne-pl/) - lista kropeczkowa z jednoczesną listą "-" w zawartości. Poza tym popracowałabym nad stałym rozmiarem miniaturek lub chociaż stałym rozmiarem ramki. Uważam, że teraz lista produktów nie wyglądana na formatowaną.
[+]Za chęci i ambicje zrobienia tego samodzielnie.
Generalnie uważam, że do zmiany lub poprawki jest niemalże wszystko. Ale gartuluję odwagi do rzucenia się na taki projekt!