miccom
10.01.2014, 10:34:06
Witam.
Mam pytanie:)
Czy jest możliwość, aby użytkownicy zarejestrowani mogli pobrać paczkę grafiki na swój komputer a w panelu zarządzania wskazali ścieżkę do tego pliku, a następnie aby zamiast zasysać grafikę z mojego serwera zasysał z tego ściągniętego katalogu na kompie użytkownika?
Wiem że kiedyś w ogame była taka możliwość pobrać paczkę grafik i wpisać w ustawieniach ścieżkę do tego katalogu i wtedy gra pobierała obrazki już z tego katalogu.
PrinceOfPersia
10.01.2014, 10:54:25
miccom
10.01.2014, 11:17:29
yy, Prince... nie chodzi mi o upload plików na serwer...
Chodzi mi o to, że np. w stylach odwołujesz się do ścieżki na serwerze ( np. background:url(../zasoby/grafa/tlo_diva.png) ) a ja chciałbym, aby użytkownik pobrał całą paczkę grafik na swój komputer i podał lokalizację do tej paczki, wtedy mój arkusz stylów odnosiłby się do np. background:url(c:/download/pliki_witka/paczka_pobrana/zasoby/grafa/tlo_diva.png)
StrefaPi
10.01.2014, 11:46:02
a w jakim celu chcesz to zrobić? jeżeli chcesz obniżyć transfery z serwera to lepiej inny sposób
pomyśl o porządnym cachowaniu tych obrazków np. na 4/6 miesięcy u użytkowników i transfery będą mniejsze (chociażby w apache ExpiresByType image/jpeg "access plus 150 days")
Kshyhoo
10.01.2014, 12:01:30
Cytat(miccom @ 10.01.2014, 10:34:06 )

Witam.
Mam pytanie:)
Czy jest możliwość, aby użytkownicy zarejestrowani mogli pobrać paczkę grafiki na swój komputer a w panelu zarządzania wskazali ścieżkę do tego pliku, a następnie aby zamiast zasysać grafikę z mojego serwera zasysał z tego ściągniętego katalogu na kompie użytkownika?
Wiem że kiedyś w ogame była taka możliwość pobrać paczkę grafik i wpisać w ustawieniach ścieżkę do tego katalogu i wtedy gra pobierała obrazki już z tego katalogu.
To samo było w grze
Second Home.
Instrukcja użycia chyba tylko dla zalogowanych, więc zapodaję obrazek:
miccom
10.01.2014, 12:01:53
Cachowanie nie zastąpi braku transferu...
Nie chodzi o ilość transferu tylko o szybkość aplikacji.
Pamiętam, że w ogame była taka opcja i sama gra znacznie przyspieszała, do klienta wysyłasz tylko czysty html i css.
StrefaPi
10.01.2014, 12:09:07
są inne rozwiązania szybkości, a nie takie, które zamykają system - różnice w mac/pc/mobile?
na windows będzie działać szybko, a gdzie indziej nie?
miccom
10.01.2014, 12:49:33
Nie chcę aby to był przymus, jeśli np. aplikacja działa poprawnie to nic nie musisz ściągać, a jeśli aplikacja "muli" to ściągasz paczkę, wpisujesz ścieżkę i "nieco" przyspieszasz...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.