Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www]Stronka o half-life 2
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
SoulRipper
Na poczatku chcialem zaznaczyc ze jestem totalnym amatorem jezeli chodzi o programowanie oraz grafike, wiec o prosilbym o adekwatna ocene do moich zdolnosci smile.gif

stronka to http://hlsite.freesuperhost.com.

Pod wzgledem trsci stronka jest w trakcie budowy wiec narazie prosilbym o ocene glownie layoutu oraz poniekad tej widocznej czesci php.
Technicznie strona jest IMO troche bardziej niz srednio zaawansowana.Wszystko jest mojej roboty poza skryptem konwertowania tago html na BB.Kompletne zarzadzanie witryna z poziomu php itp itd.
Jest to w sumie moj 1 taki wiekszy projekt i osobiscie jeste,m z niego dumny.
A co Wy sadzicie o tym?Tylko szczerze
Vertical
Jeśli chodzi o mnie to mi się podoba. Strona jest przejrzysta, ładna, dobre kolory, ale jest jeden bug: wyraz "Aktualno?ci" jest napisany z krzaczkiem zamiast "ś". Jeszcze jedna uwaga: To menu po lewej stronie powinno być jakoś udekorowane. 7+/10
SoulRipper
Niestety na tym serwerzenie poprawie kodowania sad.gif. Powodem jest ten zamodoklejajaca sie reklama na gorze ona wprowadza swoje kodowanie i wogle rozwala mi pol strony
NuLL
W Operze wyglada troche brzydko - ale calkiem,calkiem

I nie przeskadza mi to - bo nie mam reklam
toni22
Ładnie wykonany banner , podoba mi się bardzo, reszta też całkiem całkiem.Ale(zawsze jest jakieś ale) te "tabelki" w środkowej części z nowościami wyglądają bardzo sztucznie, sa za bardzo rozmyte , trzeba by je było wyostrzyć troche.Pozatym ogólnie wygląd dobry ale jak dla mnie strona średnia.
Strzałek
lipa:

Cytat
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/www/hlsite.freesuperhost.com/code.php on line 5
Martita117
Logo ładne tylko ta czcionka . . . bez komentarza troche za duża. Mimo to, że szablon jest <ok> stronka ci się popsuła. Popracuj nad nią a będzie spoko:)