Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ocena strony Studenckiego Koła Naukowego Zarządzan
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
coolmm
Witam!

Proszę o ocenę grafiki i ogólnie układu na stronie nad którą obecnie pracuję:

http://www.sknzs.home.vel.pl

Zależy mi na opiniach grafiki, układu, przejrzystości itp... Skryptu i bazy nie zostały jeszcze do końca napisane, więc wiele rzeczy nie działa - pojawia się wtedy strona główna.

Dziękuję wszystkim za pomoc:-)

Marcin
Kinool
bardziej sie nadaje na zaklad pogrzebowy winksmiley.jpg a tak na powaznie to stanowczo za ciemno i monotonnie, jesli chodzi o grafike to zawiele nie ma co oceniac, skromnie bardzo skromnie
coolmm
Nie jestem grafikiem ;P

Osobiście lubię "lekkie" strony - nie przeładowane grafiką.

Wydaje mi się to bardziej profesjonalne - ważna jest informacja, a nie kolorowy button 3D winksmiley.jpg

A z tą czernią.. może i trochę przesadziłem biggrin.gif
Tak czy inaczej czekam na kolejne opinie smile.gif

Pozdro!
Speedy
Cytat
"lekkie" strony - nie przeładowane grafiką.

Wydaje mi się to bardziej profesjonalne - ważna jest informacja, a nie kolorowy button 3D

Co racja, to racja winksmiley.jpg , ale :

Cytat
A z tą czernią.. może i trochę przesadziłem

Ja również staram się tworzyć grafikę na strony piękną w swej prostocie (mimo , iż również grafikiem nie jestem, lecz pewne pojęcie na jej temat mam).
Stronie nie jest zła, ale wg. mnie rzeczywiście zbyt jest zbyt "ciemno" . Lepiej wyglądałoby, jeżeli zrobiłbyś np. jasną grafikę i pojedyncze ciemne elementy.
W każdym razie , wiem o jaki styl tworzenia stron Ci chodzi winksmiley.jpg . Tę stronę naprawdę możesz urozmaicić i ożywić graficznie , nie ujmując jej zarazem pewnego, oczekiwanego przez Ciebie "charakteru" i nie "upszczywając" jej.

Pozdrawiam.
cfk