Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Home Page of Piechnat
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
piechnat
http://piechnat.prv.pl
revyag
Strona ciekawie zrobiona, ale ten zielony nie przemawia do mnie smile.gif, razem z obrazkiem tej roślinki w lewym rogu brzydko się kojarzy winksmiley.jpg .
Masz dobry pomysł, spróbuj poeksperymentować z innymi kolorami, przy ich odpowiednim dobraniu strona będzie się bardzo dobrze prezentować.
Fipaj
Bardzo ładna strona.

A myślałeś nad JavaScriptowym zmienaczu kolorów?? (np. na niebieski)

Taki bajer tongue.gif

9/10
strife
Witam,

Ładna strona tylko trochę design za zielony, nie jestem grafikiem więc nie mogę Ci dokładnie powiedzieć co zmienić, jedynie uważam że jako osoba przeglądająca stronę nie zachęca mnie zbytnio... Reszta w porządku.

Pozdrawiam!
dasko
Bardzo ładna strona, wcześniejsza też była ładna. Ja lubie zielony i myślę, że strona może zachęcić...
Vertical
Dobry zielony nie jest zły... fajne, tylko wyśrodkuj, bo nie chce mi się oczu przekręcać na prawo winksmiley.jpg
piechnat
dziekuje za wskazowki, rozumiem ze najgorzej od strony kolorystycznej, musze pomyslec nad tym : ( no i ta "roslinka" : ) za malo szukalem, co do wycentrowania to chyba tak zrobie, chociaz zmienia mi sie koncepcja co dziennie : )
hwao
Stronka ładniejsza duzo od poprzedniej ale autor nadal nic sie nie zmienil tongue.gif
Strus
Strona mi się podoba. Design jest fajnu, technicznie poprawna.

Tylko dlaczego ta strona przy rozdzielczości 1280x1024 jest z prawej strony i zajmuje 40% ekranu monitora? Śmiesznie to wygląda.
yavaho
Mi sie bardziej podobaja lekcje literatury niz ten desing winksmiley.jpg
Strus
Design srawa indywidualna, ale "literatura" jest interesująca smile.gif

I widzę, że strona jest już wyśrodkowana winksmiley.jpg

Teraz mnie tkneło, żeby wcisnąć Ctrl+S i co zobaczyłem biggrin.gif
Piechnat dla IE wysyłasz inny nagłówek, czy IE dostaje inna strone ?
piechnat
dla IE wysylam inny naglowek:
Kod