Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: osoba zainteresowana stałą współpracą
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Sprzedam
Kabraxis
Witam, jeśli jesteś jedną z tych osób, które mają ciekawe pomysły na biznes w internecie ale nie potrafią ich zrealizować technicznie lub nie mają na to czasu to ta oferta jest idealna dla Ciebie. Jeśli nie ta oferta wciąż jest dla Ciebie, chciałbym abyś zastanowił się jak możesz ją wykorzystać.

Na codzień wykonuje mnóstwo pracy związanej z komputerami, między innymi jestem programistą. Ostatnimi czasy bardzo dużo programowałem w php oraz innych językach internetowych (javascript, css itd.). Pracuje w grupie ze swoim wspólnikiem. Pisaliśmy już zaawansowane oskryptowania i całe serwisy dla firm, a nasi klienci byli z nas zawsze zadowoleni.

Bardzo często wytwarzamy zaawansowane oprogramowanie, które później możemy komuś odsprzedać po atrakcyjnej cenie i tą osobą możesz być właśnie Ty! Możemy napisać także indywidualnie oskryptowanie dla Ciebie! Wraz ze sprzedanym oprogramowaniem oferujemy jego wdrążenie oraz w razie jakiś awarii przywrócenie go do stanu działania. Ty też możesz na tym zarobić!

Mamy już kilku partnerów, którzy kupują od nas nasze oskryptowania i używają go do swoich pomysłów na biznes i muszę przyznać, że robią to naprawdę dobrze. Jak sam się przekonałem wystarczy mieć tylko chwilę czasu i troche ambicji, a możesz na tym dobrze zarobić. Przykładowo jeden z nich założył sklep online i serwis z ogłoszeniami sprzedaż/kupno/wynajem nieruchomości. Zgadnijcie jak dobrze rozwinał się jego interes...

Zanim już zdecydujesz się kupić możesz dokładnie wszystkiemu się przyjrzeć, a jeśli będziesz miał życzenie jakiś zmian zrobimy je dla Ciebie.

Jeśli chcesz być informowany o oskryptowaniu, które możesz kupić lub chcesz złożyć indywidualne zamówienie proszę napisz do mnie na adres: kabraxis@poczta.fm (adres do pierwszego kontaktu ze względu na spam).

Przykład tego co moge Ci zaproponować?