Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Program do mailingu
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
stroju
Szukam jakiegoś dobrego programu do mailingu, może ktoś jakiś poleci?? Jestem początkujący więc cos łatwego w obsłudze
tiraeth
Znaczy, że do spamu?

Nie możesz do tych kilkunastu osób wysłać normalnie maila z Thunderbirda/Outlooka/Bata w "Adresat" podając maile oddzielone średnikiem?
NoiseMc
Sprawdz to: http://www.inxmail.com/, darmowego zadnego nie znam.
Ja osobiscie do rozsylania newsletterow na ktorego otrzymywanie wyrazili zgode uzytkownicy uzywam wlasnego rozwiazania
stroju
Cytat
Nie możesz do tych kilkunastu osób wysłać normalnie maila z Thunderbirda/Outlooka/Bata w "Adresat" podając maile oddzielone średnikiem?

Jak tych maili jest ponad 2 tysiące to raczej nie mogę

Cytat
Ja osobiscie do rozsylania newsletterow na ktorego otrzymywanie wyrazili zgode uzytkownicy uzywam wlasnego rozwiazania

Jakie rozwiązanie??
tiraeth
Cytat
Jakie rozwiązanie??

Pfff, baza klientów w pliku txt lub sql, formularz xhtml i mail() w PHP. Ja osobiście pokusiłbym się o aplikację C# :-) .NET ma funkcje do wysyłania maili i jego obsługa jest baardzo prosta. No, jeżeli nie znasz C# to zostaje C++.
stroju
No myślałem aby za pomocą funkcji mail() ale przy takiej ilości nie wyśle wszystkich maili a przez smtp z poziomu php nie umiem wysyłać
tiraeth
http://phpmailer.sourceforge.net/ Sprawdzałeś?
Turgon
A przecież nie problem skorzystać z Cron Jobs ? Będzie porcjował maile np. po 100 winksmiley.jpg Operować będzie na bazie winksmiley.jpg
NoiseMc
Cytat
Pfff, baza klientów w pliku txt lub sql, formularz xhtml i mail() w PHP