kam_23
20.08.2007, 12:34:50
Witam.
w PHP na razie jestem zielony - kupiłem książkę i staram sie dopiero z tą tematyką zaznajomić. chciałbym uskuteczniać to na tak chwalonym tutaj edytorze - eclipse. w tym celu ściągnąłem (zgodnie z tym co było zalecane na stronie eclipse):
- Eclipse sdk v3.3;
- Eclipse test framework v3.3;
- EMF SDO XSD 2.3.0;
- GEF 3.3 ;
- DTP 1.5 SDK;
- WTP 2.0;
- oraz oczywiście: org.eclipse.php_feature-sdk.
Nie chciałem ściągać All-in-One, gdyż oprócz PHP chciałbym też pisać w JAVIE w Eclipse (w ten sposób mam jedno i drugie). Po rozpakowaniu niby wszystko OK, pojawia się zakładka PHP, ale jak próbuje uruchomić jakiś projekt, to albo wyskakuje mi, że nie może wyświetlić strony, albo że Debugger nie jest skonfigurowany. Trochę się już z tym męczę, a na forum niestety nie znalazłem jak sobie z tym poradzić, więc zwracam sie do was o pomoc. Jak należy skonfigurować ustawienia serwera w eclipse, oraz ustawienia debuggera??
Z góry THX za pomoc.
biopaliwo
21.08.2007, 21:16:45
Ściągnij sobie EasyEclipse for LAMP albo PDT+zend debugger.
Projekty w Javie możesz tworzyć w obu.
No chyba że jesteś bardzo ambitny ...
mike
21.08.2007, 21:23:13
Przenoszę z Przedszkola na Komputery i Oprogramowanie.
kam_23
22.08.2007, 18:15:55
Ściągnołem ze strony Zenda debugger do ide i zaczęło wszystko działać:
1) uruchamianie plików już działa, choć nie do końca tak jakbym chciał... pliki przenoszę do katalogu serwera, choć żeby chciało to działać, muszę w "PHP web page" zmieniać za każdym razem nazwę pliku (wskazywać, który z nich chcę uruchomić). Dopiero wtedy poleceniem "Run" plik jest przenoszony na serwer i wyświetlany w przeglądarce. i tu mam pytanie, czy da się zrobić tak, żeby automatycznie jak wybiore jakiś plik (np. edytuję go) i dam "run" to żeby został on od razu przeniesiony na serwer, i uruchomiony w przeglądarce?