Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: proszę o pomoc - blue screen i błędy stop!
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
papolek
witam.

Od kilku dni mialem dosc powazny problem ( nadal go mam ) z pojawiajacymi sie niebieskimi ekranami z błędami.

najpierw padł system , tzn po ktoryms tam juz wlaczeniu , zrestartowal sie i wyskoczył niebieski ekran z jakimis blędami, wtedy jeszcz enie sadzilem z emoze to byc cos powaznego ( jestem laikiem jesli o to chodzi - to tak dla wyjasnienia:) ) nastepnie jednak problem sie zaczal powtarzac, postawnwilem wiec reinstalnąć system, ( xp sp2 ) zrobilem formata c: i chcialem zainstalowac w/w system, jednak, po formacie, i zaczeciu wgrywania systemu , brak reakcji ... okolo 5-7 minut, i nagle ze nie mozna skopiowac pliku ... i tak wielokrotnie sie powtarzalo.... dipiero za ktoryms razem udalo mi sie wgrac, jednak ....

problemem jest to iz....

po 1) przy starcie pokazuje mi sie na dzien dobry okno : i napis : smart failure predicted on hard disc 4: wdc wd1200bevs- 07lato - (s1)
Warning: immediality back-up your data and replace your hard disc drive. A failure may be imminent.
press f1 to continue

po wcisnieciu f1 idziemy dalej.

systtem sie wgrywa bez problemów. otwiera sie wszystko jednak .... i tutaj problem dosc bardzo powazny ;/

2) jedyna rzecz aktora moge zaintsalowac w kompie jest ... internet ( bezprzewodowy orange) strony chodzą i wszystko wydawalo by sie super ... jednak ... nie moge wgrac zadnego programu ... wylacznie winrar oraz adobe ;/ kazdy inny program ktory probuje wgrac ... wywoluje blue screen.

udalo mi sie spisac dwa takie błędy oto one:

a) stop: 0x000000f4 ( 0x00000003, 0x8292dda0, 0x8292df14, 0x805fa428 )
rozpoczecie zrzucania pamieci fizycznej ....
cool.gif stop: 0x00000003, 0x0828ae430, 0x828ae5a4, 0x0805fa428)

czy znajdzie sie ktos ( mam nadzieje i wielką prosbe o to) kto pomoze mi chociaz zlokalizowa błą a byc moze takze pomoc w zniwelowaniu tych błędów?