Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Acer - Prośba o pomoc...
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
ffc_fc
Witam,
nazywam się Karolina Józwiak, jestem studentką V roku Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Wyniki niniejszej ankiety posłużą mi do pracy magisterskiej, która dotyczy wartości dodanej do marki.

Poniższa ankieta kierowana jest do trzech grup osób:
1 – użytkowników komputerów osobistych marki Acer,
2 – sprzedawców komputerów osobistych marki Acer,
3 – potencjalnych użytkowników – osób, które planują w najbliższym czasie zakup komputera osobistego marki Acer ,

Ankietę możesz ściągnąć z adresu: http://karola.spik.swps.edu.pl/acer.doc

Dziękuję za pomoc,
Karolina smile.gif
(w razie dodatkowych pytań, zapraszam na priva)
maciejkiner
Witam

Szkoda, ze ankieta nie obejmuje bylych uzytkownikow acerow - Ci mogliby najwiecej ciekawych rzeczy powiedziec winksmiley.jpg

pzdr
maciejkiner
lectric
szkoda ze studenci V roku informatyki nie potrafią przygotować ankiety online ;P
lord_t
Psychologi Informatyki i Telekomunikacji, a nie Informatyki;) Czytać, a nie zgadywać co pisze;)
sztosz
Szkoda że ankieta jest skierowana tylko do użytkowników oprogramowania firmy M$ (albo tych których nie zraża to że wolne oprogramowanie ma problemy z otwieraniem zamkniętych formatów których specyfikacja nie jest nigdzie udostępniona, a które to trudności przy obecnym status quo są zupełnie zrozumiałe).

Czekloada jest: 80 smaczna, 50 lekka. A co ma smaczność do lekkości? Nie ułatwiasz analogiami wypełnienia tej ankiety winksmiley.jpg

3b, czemu Wydajny si powtarza 2 razy? To ma być jakaśobiektywna ankieta? O.o

Cytat
cool.gif Ile pieniędzy minimum Twoim zdaniem powinien być wart średniej klasy komputer osobisty marki Acer?
W tej szkole raczej nie uczą zadawać mądrych pytań, prawda? winksmiley.jpg
lord_t
Cytat(sztosz @ 31.01.2008, 22:15:23 ) *