Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: jak wystartować komputer ?
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
peter13135
Jestem zielony w HARDWARE. Próbuję uruchomić komputer, ale się nie udaję. Kupiłem płytę główną (już drugą ;/). podłączyłem kartę graficzną, a do niej monitor. Wsadziłem ramy, procesor. Komputer się włącza, wiatraczki się obracają, ale monitor czarny. Dodam, że testowałem 3 karty graficzne i 2 procesory (jeden zdaje się być uszkodzony, bo po odpaleniu na jednym z nich komputer wyłącza się po kilku sekundach)

Co może być przyczyną problemu ? to już druga płyta główna jaką kupiłem i nie ma obrazu.
luckyps
Wydaje jakies dzwieki ?

No i podstawowe pytanie - jestes pewny ze monitor jest sprawny ?
foxbond
Prawdopodobnie nie posmarowałeś procesora specjalną pastą, a komputer wyłącza się z powodu przegrzania.
Rid
Cytat
Prawdopodobnie nie posmarowałeś procesora specjalną pastą, a komputer wyłącza się z powodu przegrzania.

Wydaje mi się ,że to nie koniecznie musi być przyczyną.Komputer od razu by się nie wyłączał bo procesor potrzebuje paru minut żeby złapać krytyczną temperature.
mch.frnc
A zasilacz? Miałem kiedyś podobny problem i przyczyną okazał się zasilacz (startował na kilka sekund i po chwili się wyłączał). Co dziwne, sposobem na uruchomienie komputera było katowanie przycisku POWER (jakieś 100-200 razy non stop biggrin.gif) i co ciekawe... komputer "zaskakiwał" i się uruchamiał po jakimś czasie smile.gif Nie namawiam do testowania mojego sposobu, ale na Twoim miejscu przyjrzałbym się zasilaczowi.
peter13135
monitor jest sprawny, właśnie psuję sobie na nim wzrok.
Źle mnie zrozumieliście, mam 2 procesory do tej płyty głównej, na jednym z nich (sempron 2200 chyba) wyłącza się po kilku sekundach, na drugim chodzi (tzn. kręcą się wiatraki -tylko takie udaje mi się zauważyć objawy działania).
Komputer dźwięków nie wydaje. Zasilacz kupiłem używany, nie mam pewności czy jest sprawny.. ale wiatraczki się kręcą wink.gif
Rid