Dzień dobry,

Programowaniem aplikacji internetowych zajmuję się od 11 lat, zagadnieniami związanymi z optymalizacją pod wyszukiwarki internetowe (SEO) od 6 lat.

Po stronie serwera:
1. Bardzo dobra znajomość PHP (praca głównie z frameworkiem Kohana + Smarty).
2. Bardzo dobra znajomość MySql (projektowanie i optymalizacja baz danych, pisanie zapytań i procedur składowanych).
3. Umiejętność samodzielnego projektowania i wykonania aplikacji na podstawie wytycznych klienta/dokumentacji.
4. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów programistycznych.

Po stronie przeglądarki:
1. Bardzo dobra znajomość HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Ajax.
2. Bardzo dobra znajomość standardów sieciowych.
3. Umiejętność tworzenia aplikacji internetowych zoptymalizowanych pod użytkownika:
- znajomość przyjętych konwencji projektowania stron internetowych,
- nacisk na funkcjonalność/łatwość obsługi,
- umiejętność optymalizacji szybkości ładowania się stron internetowych w przeglądarce (w połączeniu z działaniami po stronie serwera).

SEO:
1. Projektowanie aplikacji internetowych zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe:
- znajomość wytycznych dla webmasterów wyszukiwarki Google,
- znajomość czynników rankingowych związanych z kodem i treściami stron internetowych,
- znajomość zagadnień związanych z tzw. linkowaniem wewnętrznym i przepływem Page Rank,
- umiejętność eliminowania błędów w projektowaniu stron internetowych, mogących przyczynić się do nakładania kar przez wyszukiwarki internetowe.
2. Analiza i dobór słów kluczowych.
3. Dobór i projektowanie stron wejścia (landig pages).
4. Optymalizacja stron internetowych pod pozycjonowanie na tzw. długi ogon (long tile).

W mojej pracy:
- kładę nacisk na wysoką jakość i dopracowanie szczegółów,
- jestem odpowiedzialny,
- jestem uczciwy.

Poszukuję stałej współpracy lub zleceń:
- prowadzę działalność gospodarczą i wystawiam faktury VAT,
- możliwa praca zdalna lub w Katowicach i miastach ościennych,