Mam lada problem chciałbym skompilować kod źródłowy gry Quake 1 pod Windows 7 używając MS Visual Studio 2008. Jak do tego celu użyć DosBox ?
Czyli jak skompilować ten kod dzięki dosboxowi (aby nie było nie zgodności bibliotek)
Bo dostaję taki błąd :
Cytat
Error 1 error C2072: '_errno' : initialization of a function i:\quake1-projekt\qw\client\net_wins.c 178 qwsv
Error 2 error C2072: '_errno' : initialization of a function i:\quake1-projekt\qw\client\net_wins.c 178 qwcl
Error 2 error C2072: '_errno' : initialization of a function i:\quake1-projekt\qw\client\net_wins.c 178 qwcl
Linia o której mowa to :
Cytat
int errno = WSAGetLastError();
Cały IF
Cytat
if (ret == -1)
{
int errno = WSAGetLastError();
if (errno == WSAEWOULDBLOCK)
return false;
if (errno == WSAEMSGSIZE) {
Con_Printf ("Warning: Oversize packet from %s\n",
NET_AdrToString (net_from));
return false;
}
Sys_Error ("NET_GetPacket: %s", strerror(errno));
}
net_message.cursize = ret;
{
int errno = WSAGetLastError();
if (errno == WSAEWOULDBLOCK)
return false;
if (errno == WSAEMSGSIZE) {
Con_Printf ("Warning: Oversize packet from %s\n",
NET_AdrToString (net_from));
return false;
}
Sys_Error ("NET_GetPacket: %s", strerror(errno));
}
net_message.cursize = ret;
Pomoże ktoś ?
