Koledzy jestem amatorem w tworzeniu stron (znajomość JS), i mam wielką prośbę o pomoc bo stanąłem w miejscu i kwiczę
mam taki kod JS:
$(document).ready(function () {
$('ul#filter a').click(function () {
$(this).css('outline', 'none');
$('ul#filter .current').removeClass('current');
$(this).parent().addClass('current');
var filterVal = $(this).text().toLowerCase().replace(' ', '-');
if (filterVal == 'all') {
$('ul#items li.hidden').fadeIn('xslow').removeClass('hidden');
} else {
$('ul#items li').each(function () {
if (!$(this).hasClass(filterVal)) {
$(this).fadeOut('normal').addClass('hidden');
} else {
$(this).fadeIn('xslow').removeClass('hidden');
}
});
}
return false;
});
});
i kod HTML
Oczywiście kod działa poprawnie ale chciałbym go lekko zmodyfikować w ten sposób aby po wejściu na ston nie pokazywało odrazu (all) wszystkiego co jest w <ul id="items"></ul>
a pokazywało tylko zawartość pierwszego tz. <li class="item1 span4">tekst 1</li> nie mogę sobie z tym poradzić bo przyznaję nie znam się kompletnie na JS i w jaki sposób działa ten kod.
Chciałbym pomóc (doradzić) znajomej w tym problemie ale niestety nie potrafię, a dla was pewnie to dwa kliknięcia i zadziała
item1 = tekst 1
item2 = tekst 2
item3 = tekst 3
item4 = tekst 4
item5 = tekst 5
ale po wejściu na stronę odrazu pokazuje całą zawartość <ul id="items"></ul> a chodzi mi tylko o to aby po wejści pokazało odrazu zawartość item1 = tekst 1 itd.
Sorry nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem ale tak rozumiem mój problem
Proszę pomóżcie
Witam,