Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przetwarzanie XML w Javie DOM, SAX
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX
kamadzia
czesc potrzebuje szczegółowych informacji na temat przetwarzania XML w javie. problem jest taki ze nie wiem co pokolei i jak instalowac zeby przetwarzało mi za pomocą dom i sax. jestem niestety zielona z javy i nie dyuzo lepiej jest z XMLem. jezeli ktos moze mi pomóc to bardzo prosze byłabykm wardzo wdzieczna ( jak najszybbciej) z góry dziekuje . dodam tylko ze próbowałam cos robic na eclipse ale zwatpiłam i przeszłam na netbeans.. duzo mi to nie dało bo niestety wiedzy mi nie przybyło.. PLEASE pomóżcie..... sadsmiley02.gif
TomASS
A ja się jeszcze upewnię: chodzi o JAVE czy JavaScript ?
maxxxta
Powinienem powiedzieć, żebyś założyła GOOGle..ale:

Zielona z XML-a

Zielona z Javy + XML

Polecam także zapoznanie się z Jdomem:

jdom

Hmm też jestem początkujący w Javie, ale z tego co pamiętam dobrze to nie potrzeba Ci doistalowywać niczego żeby korzystać z DOMU i SAXA(w kazdym razie w wersji 5.0). Gdzieś w tutkach Javy jest opisane dokladnie czym się różnią oba podejścia i co lepiej wybierać. Jedynie jara jdoma, żeby z niego korzystać trzeba by dodać do projektu.

Z ciekawości jaką aplikacje robisz?
kamadzia
jezeli chodzi o JAVE to nie mam na mysli Java SCRIPT.smile.gif a co do aplikacji to nie mam jakotakiej musze przedstawic dokładnie: Przetwarzanie dokumentów XML w jezyku Java. Problem polega na tym ze sie nie znam na powyzszym. Stąd moja prosba o pomoc i wprowadzenie. doczytałam ze to jest przetwarzanie DOM i SAX no i transformacja XSLT ale nie bardzo umiem to "ugryść".. Moim zadaniem jest opisać to na przykładach + omówienie oprogramowania i instalacji. Zeby to zrobić muszę miec dobrze zainstalowane oprogramowanie itp. niestety nie mam nikogo znajomego kto mógłby mi choć odrobine pomóc....
maxxxta
hmm a przejzałaś linki które Ci dałem?