Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MYSQL]Wyświetlanie stron rekordów na podstronach - prośba o pomoc w zmodyfikowaniu skryptu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Marr
Witam, mam problem... Potrzebuje zmodyfikować nieco skrypt ogłoszeń wyświetlający ogłoszenia z róznych kategorii.. Chodzi o to, że w skrypcie jest generowana dynamicznie ilość stron rekordów i przechodzenie między nimi ale tylko w kategorii zawierającej wszystkie ogłoszenia. Mi potrzebne to, żeby po przejsciu do kategorii,np. Prawo wyświetlała się taka sama ilość ogłoszeń i żeby były dostępne następne strony - w skrócie stronicowanie rekordów w pozostałych kategoriach. Skryptu sam nie pisałem i jestem początkujący dlatego mam problem, a ktoś z Was, mądre głowy powinien bez problemu sobie z tym poradzić. Załączam główny plik skryptu, mam nadzieje że tam jest wszystko zawarte, jeżeli nie załącze kolejne pliki smile.gif Pomoc nagradzana reputką smile.gif
link do skryptu TUTAJ - za długi był by go wkleić ;/
decha-design
mamy dać Ci gotowca? dobrze zrozumialem? ...

sleep.gif'
Marr
Jeżeli prośba o względnie małe przerobienie skryptu to prośba o gotowiec to w zasadzie tak. Nie ukrywajmy, że zdarzało się już coś takiego na tym forum więc pomyślałem, że i ja mogę o coś takiego poprosić. Jeżeli jednak tak nie jest to proszę mnie powiadomić i pewnie będę musiał szukać pomocy gdzieś indziej sad.gif