na początek zazanczam, że jestem amatorem jeśli chodzi o php czy programowanie

Zrobiłem sobie na stronkę test z pytaniami i odpowiedziami (forumlarz)
przykładowo 4 pytania o różnej skali trudności, 2 łatwe - 2 pkt za poprawną odpowiedz z kazdego z nich, 2 trudne - 3 punkty za poprawną odpowiedz.
KOD:
<?php <body> <p class="styl2">TEST </p> <p class="styl1">PYTANIA ZA 2 PUNKTY</p> <p class="styl1">Zadanie 1:</p> <p class="styl1">Podaj stolice Polski</p> <form id="form1" name="form1" method="get" action="odpowiedzi.php"> <input type="radio" name="zad1" value="ok" /> Warszawa <br /> <input type="radio" name="zad1" value="zle" /> Kraków<br /> <input type="radio" name="zad1" value="zle" /> Gdynia <p> </p> <p class="styl1">Zadanie 2:</p> <p class="styl1">Podaj stolicę Norwegii</p> <p> <input type="radio" name="zad2" value="zle" /> Halmstadt<br /> <input type="radio" name="zad2" value="zle" /> Trondheim <br /> <input type="radio" name="zad2" value="ok" /> Oslo</p> <p> </p> <p class="styl1">PYTANIA ZA 3 PUNKTY</p> <p class="styl1">Zadanie 3:</p> <p class="styl1">W którym roku miała miejsce koronacja Bolesława Chrobrego</p> <p> <input type="radio" name="zad3" value="ok" /> 1025 <br /> <input type="radio" name="zad3" value="zle" /> 966<br /> <input type="radio" name="zad3" value="zle" /> 1000</p> <p> </p> <p class="styl1">Zadanie 4:</p> <p class="styl1">Z jakiego kraju pochodzi Usain Bolt</p> <p> <input type="radio" name="zad4" value="zle" /> USA<br /> <input type="radio" name="zad4" value="zle" /> Trynidad i Tobago<br /> <input type="radio" name="zad4" value="ok" /> Jamajka</p> <p> </p> <p> <input type="submit" name="wyslij2" id="wyslij2" value="wyślij" /> </p> </form> <p> </p> </body> ?>
ODPOWIEDZI: